Mommybloggerstopic #3

oke rapper daan

15 likes

Misschien komt het juist wel door de volle maan dat het helemaal mis is gegaan

4 likes

Hou van jou :heart_eyes:

1 like

haha zo even wat likes uitgedeeld hier. Nu maar hopen dat die wel blijven staan.

12 likes

Wil je dit rappen in het ff talk topic. Met snelle beat eronder

8 likes

Hij is piloot van de kleine vloot, verwacht niet dat hij zoveel verdient per maand.

1 like

Ik zie een nieuw verdienmodel. Wat zou je wel niet in een levend sperma test kunnen ontdekken…

6 likes

kelly is nu ook ‘mindset mom’ volgens haar bio dus het verbaast me allemaal niets meer

9 likes

oh ik dacht dat dit ook een leuk rijmpje zou worden haha

24 likes

En ook voor de vrouw. *

.- Annic, waarschijnlijk.*

4 likes

O haha, zal de volgende keer beter mijn best doen.

5 likes

Hahaha ja dat enorme team heeft ook lekker werk verricht hoor: er is een mooie roze website met blommetje. Er zijn heerlijk leesbare, foutloze teksten opgeleverd, met input van een dokter die eigenlijk geen dokter is en een expert die geen expert is. Had ze nou ook een marketeer? Ik denk die voor de strategie “there is no such thing as bad publicity” is gegaan.

Maar geen zorgen, er is altijd nog Royce to the rescue.

8 likes

Ik kan niet wachten op redenaties als: In de spermadruppel hebben we ontdekt dat [insert random mineraal] verstoor is. Als hij in je komt, maakt je lichaam een reactie aan die ervoor zorgt dat het zaad sterft. Dat kan je voorkomen door alleen nog maar groene dingen te eten.

7 likes

Dit is echt het allermooiste stukje poezie dat ik hier ooit gelezen heb :joy:

1 like

Of " We hebben de sperma van je vriend even goed bekeken en uit onderzoek blijkt dat je vriend een gluten allergie heeft. Als hij stopt met brood eten dan ben jij zo zwanger!"

9 likes

Hahahahahaha ‘mindset mom’.
Hoe komt ze er toch weer bij?? Malle meid!

Na haar cursus vloggen en cursus Instagram voel ik een cursus ‘hoe word je een succesvolle mindset mom’ eraan komen.

6 likes

Haha en veel geblaat over visuaaalisereeeeeeeeen en een mooodboaaaard maken.

3 likes

“ Het beste is als je voor het klussen ( wie dit woord ook echt ooít heeft bedacht mag wat mij betreft echt de rest van zijn/haar leven geen orgasme meer krijgen) een groene smoothie en 3 maiswafels met ei eet. Een gemberthee ernaast zorgt nog voor een extra 2,5% kans op een geslaagde conceptie. “

8 likes

Klussen :nauseated_face:

6 likes

Drie maiswafels? Weet je het zeker? Schiet m’n calorie-, zout-,eiwit-, en coeliakiegehalte dan niet te veel om hoog? Heb zo’n blogje ergens gelezen dat het allemaal oppassen geblazen is.

5 likes