Mommybloggerstopic #3

Dan vind ik Mascha echt heel anders. Zij brengt wel eens spullen langs bij verenigingen geloof ik en wilde ook babyspullen die ze zou krijgen doneren. Ook haar reactie onder het bericht op Instagram was heel anders dan die van die hielenlikkende mommybloggers

9 likes

Het zou me trouwens niets verbazen als miss ten Duis benaderd is door reguliere media en het daarom maar snel van de site heeft gehaald. Er zijn diverse drummers die natuurlijk diverse programma’s hebben geïnformeerd.

10 likes

Zelf denk ik dat Linda alsnog die testen vrolijk gaat verkopen, aangezien ze dat hiervoor ook deed.

5 likes

Waarom de hele tijd die de wonderen zijn de wereld nog niet uit grap. Maar niemand die komt met " Die ten Duis is niet pluis"

105 likes

ten duis rijkeluisgespuis

23 likes

Toch ook nog even hulde aan de talrijke forummers die zich in het hol van de leeuw gewaagd hebben met kritische comments (met advocaten dreig brieven eraan toe) om dit resultaat te halen!!

46 likes

Ten duis stroopwafel etende muis

50 likes

Dat denk ik ook. En het schoot zelfs nog even door m’n hoofd dat we medelijden met haar moesten krijgen ofzo, omdat ze er zooooveel tijd en geld in heeft gestoken.

Vraag me wel af: volgens mij had Annic zelf dus ook zo’n test gedaan voor ze zwanger was, en zij werd zwanger een half jaar na die test met aangepast dieet, dus zij zal heilig overtuigd zijn dat het werkt. En heeft verder nog nooit van een voldoende steekproefgrootte gehoord om een significant resultaat te krijgen. Maar anyway, zou zij dat destijds dan bij die Linda hebben gedaan? Want er zullen dus particuliere praktijken zijn die die testen offline aanbieden. Misschien zijn ze dat wel van plan, gewoon een praktijk erbij in d’r Gooise garage. Alles voor de arme, niet-zwangere vrouwtjes.

4 likes

Annic ten duis verwijdert alle kritiek per abuis*

*onee niet, was expres

69 likes

Wat een shady verhaal
Hashtag niet normaal
Een kwakzalver, geen medisch genie
Fuck the positivityyyyyyy

20 likes

Nou niet alleen zij, maar ook in haar ‘supergrote team’ heeft niemand dit kennelijk zien aankomen. Note to self: don’t ever hire anyone from that team haha, die zijn ofwel net zo ignorant, ofwel durven nergens tegen in te gaan, either way heb je geen zak aan zo’n team dus

7 likes

Nog een aanvulling op vorige post: ben alleen benieuwd wat er nog komt want ik vrees dat ze het hier niet bij zal laten.

3 likes

Haha misschien had ze íets langer dan een nacht bij volle maan aan dat businessplan moeten besteden.

5 likes

Ik denk het ook, nu heeft niemand iets te doen dus ligt de focus op haar, maar wanneer alles weer back to normal is…

Hebben we in elk geval de lancering van die kwaksite geboycot.

15 likes

HAHAHAHHA

9 likes

Hahahaha kwak is zooooo mooi in thema

5 likes

Kritische vragen verwijder ik meteen
Mijn zakken vullen dat mag ik alleen

Werken is voor de gewone mens
Niet voor iemand met maar 1 wens

Rijk worden in 2 dagen per week
Hoe doe ik dat als medisch leek?

Mijn hele leven al zwem ik in het geld