Mommybloggerstopic #3

ik denk dat ik de zoon van peter r ook even ga appen of ik hier niet iets mee kan doen, volgens mij heet dat identiteitsfraude

75 likes

Gewoon normaal/nuchter zijn, is blijkbaar niet goed genoeg. Net als gewoon werken voor je geld. Waarom zou je

Ik heb hier helaas geen screenshots van Miep42 :laughing:

1 like

Hahah ja. Alleen daarom weet ik dat ook nog. Is overigens een van de weinige rellen geweest waar ik realtime bij was. Mis echt alles hier :cautious:

Ik zou voorlopig maar online blijven met dat hele Annic gebeuren

1 like

Whut? Ze doet niet anders dan dwepen met nietszeggende getallen, kleuren, energetische bullshit en (never forget) “zelfliefde” aka vingeren.

15 likes

Dit artikel is echt de overtreffende trap van geweldig :star_struck: Ik zou haast de champagne opentrekken, sorry Annic. Verander je businessmodel maar. Misschien vannacht maar even opblijven en een nieuw businessmodelletje tikken op je smartphone. En dan niet weer zo’n twijfelachtig product waarmee je wanhopige vrouwen geld aftroggelt. Vul je zakken niet met onzinproducten verkopen aan vrouwen die misschien al jaren zwanger proberen te worden. En als je echt niet wist dat zo’n bloedtest onzin is, doe voortaan vooraf een uitgebreide research. Je bent tenslotte al 17 jaar ondernemer. En anders: find a job, als schoenenverkoper in één van de Manfield winkels bijvoorbeeld. Kun je je eigen collectie promoten. Ik hoop trouwens wel dat dit artikel van de kwakzalverij zich als een vuurtje verspreidt. Iedereen moet dit weten.

image https://media1.giphy.com/media/mp1JYId8n0t3y/giphy.gif?cid=19f5b51a39e23cd93662e495c699fe478f2fdbca18fa15f0&rid=giphy.gif

13 likes

Het is pas over 2 dagen volle maan! Dan pas kan ze haar nieuwe business uit typen

3 likes

Oh ja helemaal vergeten. Hoe dom kan ik zijn.

1 like

Geloof er ook geen snars van, ze zijn een b.v… Ik ga er maar vanuit dat je het via de achterdeur alsnog kan bestellen.

Tsja, hadden ze er nu toch maar een stichting van gemaakt. :rofl:

5 likes

Precies dit. Denk echt niet dat ze het hier bij laat aangezien EMB haar verdienmodel was.

7 likes

Ze moet toch bepaalde omzetten behalen om haar team en niet te vergeten yuyan uit te kunnen betalen. Zonder bloedtest valt alles in duigen. Ik weet niet of mensen echt een ticket gaan kopen voor een webinar, dus dan komt het echt op die bloedtest aan. Maarrrrr… als je al 17 jaar ondernemer * bent dan moet je toch ook wel kunnen improviseren. Anders mag je jezelf ook geen ondernemer noemen. Dus over op plan B.

*ik benoem het maar weer even, want zelf verkondigt ze dit ook 100x)

Dat kan ook een verkooptrucje zijn. Zeggen dat je veel kosten hebt gemaakt, en daardoor hoge prijzen durft te vragen.

4 likes

Ja er moet nu wel ergens anders geld binnenkomen dan. Want onze Annic is geen liefdadigheidsinstelling he!

5 likes

Alle businesscoaches zeggen dat ze zooooooveeeeeeel investeren. Nou ik investeer ook geld, maar dat vind je toch echt niet terug op mijn site. Dat zij mijn eigen zaken. Ben geen businesscoach ofzo, doe iets heeeeel anders

Nou inderdaad, zoooooveel investeren en het alsnog voor elkaar krijgen om een irritant werkende site te produceren.
En dan heb je het niet eens over het onzinverhaal :wink:

2 likes

Hahaha vingeren :joy:. Bedankt voor het inzicht, snap eindelijk wat er wordt bedoeld

Of hebben ze een miljoen testen ingekocht

2 likes

Ik hoop het! :wink:

1 like

Gelukkig heeft ze haar piloot nog. Las afgelopen week dat KLM per piloot zo’n € 20.000 aan personeelskosten heeft per maand. Dus reken maar uit wat er in huize ten Duis maandelijks binnenkomt.

2 likes