Huh gaat dit over de Miep?
Ik hoop het eigenlijk alleen omdat we dan van de ene rel in de andere rollen, maar zo mooi is het forumleven niet denk ik
Godverdomme @Miep42
(Even gekeken maar er is dus ook een nep miep. Heb die wel eens eerder gezien en dacht toen omg miep is terug…)
Oooh dat was inderdaad de miep waar ik aan dacht. Nee oké nep miep helemaal niets over gelezen dan.
Hoe goed is dat tweede artikel van de vereniging tegen kwakzalverij. Love it! Benieuwd welk legertje advocaten deze keer de dames uit de brand zal helpen.
Ik denk dat de Betty-gate in 2012 was.
Ik volgde het forum al, maar was nog geen lid. Maar om de Betty-gate beter te kunnen opvolgen mij toch maar geregistreerd.
Dit was zo erg, ben er geweest . Je zou daar MM kleding tegen een lagere prijs kunnen scoren en bij andere kledingkraampjes shoppen. Wij waren daar best vroeg en álles was uitverkocht. Ticket was iets van €30 en je zou dan een goodiebag krijgen twv €100. Met mijn naïeve 20 jaar was dat natuurlijk fantastisch. Uiteindelijk kregen we een oude oplage van een tijdschrift en ‘besteed vanaf 80 euro en krijg 10 euro korting’ bonnen. Wat ik me kan herinneren is dat klachten niet serieus werden genomen en influencers eroverheen schreeuwden dat ze een fantastische middag hadden gehad
ik dacht waarom word ik gdvrdmm in het mommyblogtopic getagged ik snap het nog steeds niet maar goed, ik heb hier niks mee te maken. groetjes
Martine post een heel verhaal op haar Instagram over haar spirituele kant en hoe ze die nog weinig laat zien. Uiteraaaaard moet onze ubermoeke Kelly C.aresse in de comments laten weten dat ze zelf ook weinig van haar spirituele zelf deelt.
Sinds wanneer is het in de mode om een spirituele/helderziende (want dat is waar het verhaal van Martine over gaat) eigenschap te hebben? En hoezo zou kelly die opeens ook hebben?
Ben wel benieuwd hoe dit platform zich nu verder gaat ontwikkelen, want met dat slappe gelul in het luchtledige op die website, en bovenal haar shady gedrag nu zo out in the open, rol je van de ene gate in de andere.
Denk dat ze met deze site ook gewoon het ILFN kunstje opnieuw heeft geprobeerd uit te voeren, maar even vergeten is dat dit een veel meer precair onderwerp is. Verkeerd advies over de kleur van het seizoen is wel wat anders dan een verkeerd medisch advies. Ze zal de risicoanalyse in d’r businessplan wel vergeten zijn ofzo.
Volgens mij was het alleen Miep (zonder getallen erachter)
Ooh nee wat erg Dan voel je je toch ook in de zeik genomen! Helemaal als er niet naar klachten wordt geluisterd
Later hebben ze dit concept toch nog een keer opnieuw geprobeerd, maar dan in de vorm van een box, en ze noemden het “De Monica Geuze Box”
Het was een andere Miep. Ik denk niet dat ze nog lid is van dit forum
Oh Ik heb geen idee wanneer het was dus ik geloof alles Als ik iets niet kan is het wel inschatten hoe lang iets geleden is. En vraag me al helemaal niets over jaartallen hahah
Ik weet dan wel weer dat ik lid ben sinds enkele weken voor Betty
Kelly is toch van alle markten thuis, net als Annic
Wellicht door de coaching die ze van Annic kreeg. Hoe kon ik het vergeten.
Bij ILFN liep ze binnen met banners, maar Mamaworden heeft ze geen banners, dus ze moest toch wat
Dan was je er blijkbaar precies op tijd bij
Allemaal spiritual life science super power women die lekker live laughen en altijd hun heart followen want haters gonna hate