Mommybloggerstopic #3

Charlotte Hoeboer is juf :slight_smile: Edit: en heeft (nog) geen kinderen

1 like

Nieuw VtdK artikel, ‘’ Influencer Annic ten Duis staakt verkoop onzinbloedtest’’

https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/influencer-annic-ten-duis-staakt-verkoop-onzinbloedtest/

Edit: op 10 mei is die bloedtest weer te bestellen.

98 likes

Daar werden vervolgens op basis van koekeloeren naar het druppeltje onder een speciale (donkerveld)microscoop conclusies getrokken over vitamine- en mineralentekorten en over eventuele medische aandoeningen.

Haha, koekeloeren naar het druppeltje, heerlijk geschreven!

35 likes

Ja, geweldige woordkeuzes in dat hele artikel. Nog zo’n pareltje:

Barrett concludeert in zijn artikel op Quackwatch , begin 2019 voor het laatste bijgewerkt, dat het kijken naar een druppeltje bloed onder een krachtige microscoop weliswaar fraaie beelden oplevert voor op het behang, …

19 likes

Misschien krijg je wel een muis cadeau wanneer je een stroopwafel koopt.

3 likes

Wil je lekker van bil, word je aangevallen door vlooien.

1 like

Echt top dit. De “misgunners” (zoals wij op Annic dr IG genoemd worden door derden) hebben gewonnen!! :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

19 likes

Dan moet je bij Mamablogger zijn. zat hier incognito op dit forum voortdurend andere bloggers af te zeiken en te verkondigen dat Mariska van Mamablogger zo goed was, omdat ze wel 32 uur werkt naast haar blog. Uiteindelijk werd ze hier ontmaskerd. Ze zat hier toen onder de naam Miep dacht ik. Ik vind haar niet zo leuk, ze benadrukt naar wat graag dat ze 32 uur werkt. Ook op haar blog vind ik haar niet zo leuk. Ze pocht wat ze van de overwaarde van haar huis heeft gekocht (al meerdere keren een blog over geschreven) en ze was boos omdat andere bloggers volgens haar “haar” onderwerpen pikten, zoals tips voor dagjes uit. Ik wist niet dat je als blogger een octrooi kan aanvragen op een onderwerp :face_vomiting: Ze zal vast aardig zijn, maar ik weet het niet.

7 likes

De vlag kan uit :star_struck:

2 likes

Wow is dit een betty 2.0 haha

7 likes

Wie is Betty? Was dat niet Serena? Ik weet trouwens niet hoe uiteindelijk de ontmaskering van Miep was. Weet iemand dat nog?

3 likes

Jaa die zat hier 10 jaar geleden onder de naam betty haar eigen blog op te hemelen.

4 likes

Ok. Bestaat dit forum al zo lang? Wow!

Dit forum bestaat 2 jaar maar daarvoor was het het elle girl forum.
You missed alot honey

16 likes

Heb ik nou een foto van een muis op een stroopwafel gemist? :frowning_face:

8 likes

Is dit al 10 jaar geleden?! :eek: Voel me plots oud

4 likes

Je kunt ook niet even een middagje chillen zonder weer van alles gemist te hebben wat vervolgens ook nog verwijderd wordt. :frowning:

10 likes

Wat zegt ze dan op haar story?

3 likes

Hahaha wattttt dit heb ik helemaal niet meegekregen!! Miep heb ik wel heel vaak iets zien posten op het forum ja. Maar geen idee dat ze een blogger was die zichzelf ging promoten.

3 likes

Maar dat gaat niet over @Miep42 toch? Voor er misverstanden ontstaan haha

14 likes