Dit is toch een grap, hoop ik?
hmm ik dacht dat het juicier was maar kan 't even niet vinden, maar ging nog wel wat verder dan dit volgens mij
Bij MM was het wel een blonde look a like posse! Maar dat kan ook toeval zijn … hoop ik dan maar
Niet eens al die dingen maar überhaupt: kwaliteit??? Een product waar je achterstaat? Allemaal gebakken lucht verkopen voor snel cashen en dan weer op naar het volgende.
Het is ook wel vrij treurig. Het is het type mens dat letterlijk 0,0 toevoegt aan deze wereld. Ze heeft zich inmiddels zelf vast aangepraat dat ze met haar huidige platform nu dan écht iets bijdraagt, maar in the end is ook deze website gewoon een stortplaats voor foutieve, slecht geschreven blogs geworden (die producten nog links gelaten). Als die kolonie op Mars er nog eens een keer doorheen komt, dan weet ik er iig wel een goede kandidaat voor.
Ik denk dat het sowieso goed is als je eerst een aantal jaar in loondienst werkt voordat je voor jezelf begint als ondernemer. Ik heb eerst 10 jaar voor een baas gewerkt voordat ik eigen baas werd. En ik werk fulltime en geen 2 dagen per week.
Ik hoop van harte dat ze niet in het lab van “dokter” Wiersma was . Maar een parfum klinkt wel aannemelijk ja
Gatverdamme. Maar hoe dom ook om echte stroopwafels zo te laten liggen in je etalage. Zorg dan voor een paar plastic nepperds ofzo.
Nja ergens vind ik dit flauw omdat dit bij veel bedrijven in Adam gebeurt. Die muizen zitten gewoon graag in die oude panden.
Make-up denk ik!
Ik denk “skin care” daar komt elk bekend persoon mee nu
Tsja, reden te meer om het niet open en bloot neer te leggen? Maar goed, bedrijven moeten zelf weten wat ze uitstralen.
Ja oké, maar dan zorg je dat je voedingswaren hebt opgeborgen. Dit is toch super goor…
Ja maar jongens zo ziet toch niemand hoe mooi en lekker die stroop wafels eruit zien…
Haha zelfs de muizen smullen van van Wonderen stroopwafels!
Ach gut dat arme beestje, leg dan liever blokjes kaas neer
Wat?! OMG dan heb ik nog liever muizen
Als ik een shotje zou nemen elke keer deze grap al gemaakt is in dit topic zou ik zo wasted zijn.
Haha nou sorry ik kan er niks aan doen dat ik niet vanaf dag 1 dit topic meelees
Wie volgen jullie allemaal?
Ik ben eigenlijk opzoek naar mommy bloggers/vloggers die ook “gewoon” werken (waarvan dus niet alleen influencen hun baan is).