Mommybloggerstopic #3

Niks in stories

1 like

Ze heeft geen story op het moment en zie ook niets op haar insta erover.

1 like

Webinar is pas op 3 juni?

3 likes

Het hele comment verwijderen hebben zowel Annic als haar zusje een handje van. Bij Modemusthaves werden ook alle negatieve comments verwijderd. Dat vond ik toen ook al altijd niet geloofwaardig dat iedereen alleen maar laaiend enthousiast was. En mensen met een klacht werden gelijk verwijderd.

Die zus had toen toch ook een festival wat helemaal was geflopt met vet veel boze berichten?

5 likes

Misschien heeft ze wel een dagje vrij. Het is tenslotte 5 mei.

1 like

Ben benieuwd of ze de 17 juni bloedtest webinar laten doorgaan, hahaha.

2 likes

Ik was beide keren binnen een maand zwanger maar kwam er pas daarna achter dat ik coeliakie heb. Moet je nagaan eigenlijk, ik wil niet weten hoe vruchtbaar ik nu ben. Denk dat ik ook maar tussen de lakens een mondmasker en handschoenen ga dragen.

24 likes

Oh jaaaa nu je het zegt, dat festival, werd breed uitgemeten dat dat een grote flop was inderdaad. Maar van die comments verwijderen bij MM heb ik nooit wat meegekregen. It runs in the family denk ik, de gezusters Weg Is Weg Doet Wonderen

4 likes

En de stroopwafelbakkerij/winkelding ging tegen het bestemmingsplan in van Amsterdam. Wat een bijzondere manier van bedrijfsvoering in de familie.

3 likes

Een vriendin van mij had een keer wat bij MM besteld en er zat een gaatje in het shirt toen ze het kreeg. Netjes naar klantenservice een mail gestuurd en daar kreeg ze geen antwoord op. Toen ging ze het na 2 reminders via social media proberen en haar vraag/klacht werd elke keer verwijderd. Terwijl ze dit super simpel konden oplossen. Daarna gingen we het een tijdje in de gaten houden en elke klacht verdween. Dus it runs in the family :wink:

46 likes

Hahahahahahahahaha

Tja dat is daadwerkelijk tegen de consumentenregels :laughing:

3 likes

Haha ja! Klachten werken niet met positive vibes only :laughing:

1 like

Die van Wonderen’s zijn ook allemaal van die “Ik zie mezelf echt niet voor een baas werken”-kindjes. Die vervolgens direct beginnen met ondernemen, maar nul idee hebben van hoe je dat nou goed aanpakt.

30 likes

Noouuuu kijk, ze doen wel iéts goed, gemeten in winst.
Of het ook eerlijk, ethisch, volgens richtlijnen en wetgeving is… tja :crazy_face::joy:

3 likes

Als je naar winst kijkt hebben ze inderdaad succesvolle ondernemingen. Maar inderdaad ethisch gezien? Eerlijk? Goed werkgeverschap? Verantwoord ondernemen? Denk dat je er verder een erg juicy boek over kan schrijven als je hun ondernemingen onder de loep neemt. Vooral als je het combineert met hun eigen visie op hun ondernemen en succes.

19 likes

Nee volgens mij heette het iets van fashion festival of modemusthaves festival. Het zou een mega festijn worden en uiteindelijk bleek er 1 draaimolen en iets van 4 kraampjes te staan zoiets

7 likes

Fierce festival was het, als je de foto’s googled zie je vooral leeg gras.

Ik ging verder googlen op Elise. Why am I not suprised dat ze nu in het vastgoed zit😂

8 likes

Jaa dat was het idd! Haha ik ging ff googlen en vind net de FB pagina terug. Een van eerste dingen die ik zie vanuit het festival; nee hoor we hebben geen berichten verwijderd :joy:

4 likes

never forget dat alleen blonde representatieve meisjes mochten solliciteren!

5 likes

Oh god dit ziet er echt uit als een plek waar je niet wilt zijn.

6 likes