Mommybloggerstopic #3

@Shadina in het persbericht worden die bloedtesten niet expliciet genoemd/aangeprezen

Oh oke, maar sowieso wel in de checklist. Maar je hebt gelijk dat het op de lange termijn geen winstgevend plan is om het op die manier te doen.

Lijkt mij ook niet, maar er is toch echt iets mee gebeurd. Ineens zoveel minder dislikes? :thinking:

Hmm ik denk niet dat we ons druk moeten maken om die likes en dislikes. Ze heeft veel volgers dus niet gek dat er meer likes bijkomen. Heb wel de nationale zorggids een dm gestuurd want dat is echt van de zotte.

8 likes

Ik googlede net op annic ten duis op de ipad waarop ik nog nooit geforumed heb en kwakzalverij was de eerste suggestie :muscle::+1:

25 likes

Haha, dat vroeg ik onder haar laatste vlog, “waar hebben jullie je info vandaan?”. Uiteraard verwijdert.

1 like

Zou daarin toch Google niet onderschatten hoor, mss via dezelfde internet/ip-aansluiting? Ik had laatst op mijn werkcomputer een bepaald (onbekend) merk gegoogled waar ik nog nooit van gehoord had (kijk nooit sociale media via werkcomputer) en de volgende dag duikt dat onbekende merk op als Facebook-advertentie op mijn vriends (!!) timeline. Hoe dan?

6 likes

Als je het bij Google Incognito invult dan krijg je een hoop suggesties van zwanger tot aan bruiloft maar zeker nog geen kwakzalverij.

4 likes

Ik dacht eigenlijk dat dat persbericht op nog veel meer nieuwsoutlets geplaatst zou worden, maar tot nu toe alleen maar die nationale zorggids en emerce (laatste nooit van gehoord). Toevallig opperde ik laatst om iets werkgerelateerds via een persbericht de wereld in te slingeren, maar heel veel bereik heeft het niet zo lijkt het…

Dat ligt er maar net aan hoe relevant jouw persbericht is, hoe goed het geschreven is, of je de juiste contactpersonen mailt en of het toevallig net aansluit/er tijd/ruimte voor is.

Bovendien verschijnt het wellicht ook nog in print media of gaan online media er nu mee aan de slag om er zelf een bericht van te maken.

4 likes

Oh ik heb even wat gemist. Kan het ook niet meer lezen. Jammer. Maar goed werk lees ik zo tussen de regels door.
Ik heb ook gezien dat het gisterochtend echt gelijk opliep met die duimpjes ( dus beiden ergens in de 400). Jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt.

2 likes

Op mijn werk verdwijnt 99% van de persberichten in de prullenbak, omdat wij er gewoon écht niks mee kunnen. Mensen hebben echt geen idee hoe ze persberichten moeten versturen joh. Als ik ooit klaar ben met de journalistiek ga ik heel veel geld verdienen hiermee denk ik. :money_mouth_face:

8 likes

Je kunt bijv zoeken via ubersuggest.io en dan haar naam of url intypen, dan krijg je de zoekwoorden en posities.

Volgens mij vragen ze nu een lagere prijs voor het webinar. Eerst vroegen ze dacht ik € 25 en nu € 10. Het eerste webinar is morgen, wie doet er mee?

Zou bijna zeggen laten we dat doen, leggen we allemaal 15 cent in voor onze afgevaardigde om in de webinar bezorgde vragen te stellen. Vervolgens is onze afgevaardigde dus een participant en mogelijk gedupeerde, dus kan ze meteen door naar het item van WNL.

17 likes

Jaaa, waarom niet? Laten we het doen

Dat wordt helaas niets denk ik. Je kunt je vragen anoniem in de chat stellen en ik vermoed dat de vragen alleen voor Linda en Annic zichtbaar zijn. Wanneer je een kritische vraag stelt, wordt deze gewoon genegeerd. Daar durf ik mijn geld op in te zetten.

5 likes

Ik vind het wel een grappig idee dat de FF plaaggeesten letterlijk overal opduiken zo :joy:. Maar veel uithalen zal het wss niet dan helaas

Weet iemand die haar volgt of ze nou wat in d’r story geplaatst heeft over die bloedtesten? Want ik las hierboven ergens een comment waaruit ik op dacht te maken dat ze het over ‘commotie’ had?

1 like

Ik ben echt zo benieuwd wat “allerliefste” hier van vindt. Als echtgenoot neem je dat hele verhaal toch niet serieus en is dit toch best om te gieren? Of ben ik dan erg gemeen als ik dit zo zeg?