Mommybloggerstopic #3

Kan ze mensen blokkeren op yt? Misschien dat ze daarmee die duimpjes verwijderd?

Als je de video minder dan 30 sec kijkt, telt het volgens mij niet mee als view. Anders gaan haar views omhoog en bereikt ze nog steeds meer mensen voor die zwendel van haar.

1 like

Kun je misschien ren samenvatting geven van wat hier stond? Of lukt niet ivm privacy haha?

Uit de reacties lijkt het iig goed werk dus chateau!!

*edit: chapeau natuurlijk hha

2 likes

C voor U voor O voor A, spreekt men uit als K! (sorry mijn moment om mijn lievelingsezelsbruggetje van mijn opa erin te gooien (je moet het zingend zeggen)

3 likes

Zijn het óók nog eens gekopieerde teksten? Viel me wel op dat ze in die blogs heel vaak wetenschappelijk onderzoek aanhaalt wat zou zijn uitgevoerd, maar dan nergens linkt naar dat onderzoek of aan bronvermelding doet.

Bijv dit staat er: “Er zijn onderzoekers die een verband hebben gevonden tussen een vetrijk zuivel eten en het vergroten van vruchtbaarheid. Het belangrijkste is dat we gewoon goed en gezond moeten eten. Koolhydraten en suikers kunnen schadelijk zijn voor de bevruchting omdat ze hogere niveaus van insuline nodig hebben, wat de hormoonbalans kan verstoren. Ook zuivel bevat veel hormonen wat de balans kan verstoren. Eet daarom gezonde, onbewerkte voedingsmiddelen, zoals biologische groenten en fruit, magere eiwitten, gezonde vetten, peulvruchten, noten en zaden. Vermijd pesticiden, herbiciden en chemicaliën zoals BPA, die hormoonontregelaars zijn.”

Dit is toch om te janken gewoon, zo’n stukkie tekst? Dus er is een wetenschappelijk onderzoek waarin een verband is aangetoond tussen vetrijk eten en vruchtbaarheid. Maar je legt de context verder niet uit. Je linkt ook niet naar het onderzoek. Je schuift dat onderzoek na 1 zin aan de kant en besluit zelf dat koolhydraten de hormoonbalans verstoren. Wtf is dat dan op gebaseerd?

18 likes

Nee dat was mijn eigen tekortkoming :joy:

1 like

Ik heb even een rondje gegoogled en vond wel het een en ander waar gezegd wordt dat YouTube zelf dislikes verwijderd. Om te voorkomen dat een video onterecht veel dislikes krijgt.

https://www.google.nl/amp/s/arstechnica.com/gadgets/2019/02/youtube-doesnt-like-dislike-mobs-will-try-to-prevent-dislike-button-abuse/%3Famp=1

1 like

Maar mbt die dislikes. Weten jullie echt zeker dat ze er eerder 400+ had? Was de verhouding niet eerder 400 positief/300 negatief, en dat nu de positieve zijn uitgelopen? Want 100 dislikes weghalen is ook een beetje raar toch? Bedoel, ze is zo aan het Kim-Jong-Un-en, dan zou ik er nog maar 10 overlaten ofzo

3 likes

Ik zie momenteel 396 dislikes en 500+ likes. Op zich prima toch? Af en toe durft iemand nog te vragen waarom zoveel dislikes want het is zo “puur en intens” :face_vomiting:

2 likes

Ik heb gisteren nog gekeken (toen ik hier las over verminderde dislikes) en als ik me niet vergis waren er echt 400+, nu zijn er 396 dislikes.

1 like

Ik heb ook gezien dat het er 400 plus waren!

2 likes

Ok ja vreemd verhaal dan ook weer…

Dan gok ik ook dat het youtube zelf is? Volgens mij is dat het enige waar ze zelf niks aan kan veranderen.

Waarom zou YouTube dan niet alle dislikes verwijderen? :thinking:

Ik ben dus nu ook vet nieuwsgierig :hot_face:

1 like

Er staan iig dingen op die ik letterlijk op andere sites teruglas, zoals deze zin in de uitleg over die EMB-bloedtest (wat nu dus offline is):

Door onze bloedvaten stroomt het bloed dagelijks 7000 keer rond met een uiterst waardevolle lading.

Google maar eens.

Maar zij of haar stagiaire of wat dan ook leest hier toch mee, dan ziet ze dat aankomen natuurlijk.

1 like

Daarom ga ik het ook zo verwijderen. En ik verwacht dat ook echte klanten hierover contact opnemen, dus het zal niet het enige berichtje zijn.

3 likes

sorry, las niet goed :joy: Ik kan je helaas niet helpen maar iemand anders hopelijk wel!

1 like

@Shadina de Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar dat lijkt me we wel heel sterk hoor. Wellicht dat ze ze in de toekomst weer gaat verkopen, maar dat komt snel genoeg uit. Een bloedtesten-handel via de achterdeur, terwijl je het nergens kan aanprijzen, lijkt me niet echt een winstgevend businessplan. Denk niet dat de vraag zo enorm hoog is al op dit moment

1 like

Ik denk dat wanneer iemand (een deel van) de video heeft gekeken en dan op de dislike knop heeft geduwd, dat ze die dan wel serieus moeten nemen. Maar iemand die nog nooit een enkele video van haar heeft bekeken en die komt dan op dislike duwen, dat is minder geloofwaardig.

1 like

Gezien het nu volop in de pers is gepromoot verwacht ik wel dat er vragen gaan komen.