Zit Annick nou bij Beau in het publiek?
Ja die bedoel ik. Ik ken haar niet goed genoeg. Ik twijfel
De pagina over de bloedtest is in ieder geval offline: https://www.mamaworden.nl/emb-bloedtest/ … In ieder geval voorlopig …
He getsie ik krijg hier helemaal Handmaid’s Tale visioenen van. Kan je, nadat je je door de paywall hebt gewerkt, vervolgens voor slechts 1000 euro een persoonlijk consult van Annic kopen. Staat ze ineens in je slaapkamer om je te uit te leggen hoe je dat babymaakproces nu optimaal kan laten verlopen, inclusief warm houden van je baarmoeder. Of nouja, voor dat laatste moet je eerst ook nog wel een e-book voor kopen van 50 ekkies
Nee dat is iemand anders. Annic heeft het te druk om haar te zitten.
Ach een beetje make-up en een bloedtestje doen Wonderen
Ik ga weer terug onder mijn steen…
Vergeet ook vooral de supplementen niet.
Haha ik heb hier gisteren zo dubbel gelegen om de reactie van iemand: is het ROIJS? Ik las het steeds als Royke, ons Royke!
Heerlijk
Super jammer, wanneer je op mamaworden.nl zoekt in Google, is het artikel van de kwakzalverij naar de tweede pagina gezakt doordat er zoveel persberichten zijn geplaatst op andere sites.
Wat de fuck is dit voor eng ding
Kwalijk, want de Nationale Zorggids komt op mij over als een betrouwbaar medium. In het artikel wordt er verwezen naar de bloedtesten.
Ik vond hem ook angstaanjagend.
Ze nemen gewoon klakkeloos teksten uit persberichten over blijkbaar. Zonder research.
Er is volgens mij iets vreemds met de dislikes op Annic’s video. Vanmiddag waren dat er meer dan 400 en nu is het opeens lager???
Hoewel niet meer zo relevant, maar vraag me toch ineens af: Ze heeft ook helemaal niets beschreven in de algemene voorwaarden oid over wat er precies met je bloed gebeurt verder. Als als áls ik zo’n bloedtest zou willen kopen sta ik wel menselijk materiaal af. Je kunt er m’n DNA uit halen nota bene. Voor hetzelfde geld was ze van plan het aan Rusland te verhandelen. Klein geldwolfje dat het is. Of zou die nepdokter er nog allemaal gekke proefjes mee doen. Ik snap eigenlijk niet dat dat zomaar kan?
Klopt dit viel mij ook op. Er waren gisteren op een bepaald moment rond de 400 dislikes en 400 likes. U is het ineens heeeeel anders.
Ik vind het ook schandalig van de nationale Zorggids. Kan je die niet mailen?
Edit; ze hebben wel social media accounts. Via deze weg kunnen we iig op het kwakzalverij artikel wijzen.
Dat was ik ik weet helaas het antwoord nog steeds niet, maar dat is prima. Roike de Vries it is.
Ik zou verwachten dat het Rojs is zoals in Rolls Royce. Vind ik echt wat voor Peter. Alhoewel ik blij ben met de verbastering hier naar Royke hoor.