Mommybloggerstopic #3

Neen. Dat is gewoon een pdf met informatie dat je gezond moet leven. En de man ook.
En met wat specialer advies over je baarmoeder warm houden.:thinking:

3 likes

Inderdaad. Dat denk ik ook. Ze gaat echt niet stoppen met die bloedtesten. Pas wanneer ze er door instanties toe gedwongen wordt.

3 likes

Misschien wilde ze wat reuring in haar leven :rofl:

1 like

Ooo wat goed dit!! Ben ook benieuwd hoe dat dan zit met de mensen die al wel een test hadden besteld… En hoe ze zich hier nu uit gaat lullen.
Overigens zal ze ongetwijfeld hard terugkomen, maar voor nu is het in elk geval even een pas op de plaats voor de mamaworden.nl dames.

Ik vraag mij trouwens ook af, stel deze ‘rel’ had nooit plaatsgevonden, dan was die site nu live gegaan, hadden waarschijnlijk een hoop mensen zo’n bloedtest gekocht, en dan? Een consult bij Linda? En hoe verdient Annic daar dan aan? Of krijgt die dan een bepaald percentage van Linda? Ik vraag mij steeds af hoe ze deze site verder kan uitmelken. Ik denk door ook evenementen met sprekers te organiseren? Supplementen te verkopen? Vruchtbaarheidsbevorderende smoothie en soepenworkshops?

5 likes

Ik zou gewoon de hele website achter een sicke paywall gooien. Dan kom je pas echt superbetrouwbaar over. Wil jij zwanger worden? Dan weet je vast niet hoe dat moet. Maar als je mij 100 euro betaalt, ga ik het je vertellen. Alles wat ik had willen weten maar wat neeergens te lezen was, nu exclusief voor jullie!!

7 likes

Ik weer het zeker. Zodra de storm een beetje is gaan liggen, knalt ze die bloedtesten weer op haar site

9 likes

Maar… in tegen stelling tot een orkaan en de natuur, is dit iets wat we in de hand hebben.
Dan maken we de storm toch weer oplaaiend tegen die tijd :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

6 likes

Of dat je dan een mail krijgt via een autoresponder met daarin een aanbod voor een bloedtest.

1 like

Je baarmoeder warm houden :joy:. Ik kan echt niks meer serieus nemen van die website hahaha.

7 likes

Een soort alternatieve 9-maanden beurs waar je je bloed kan laten testen of een alternatieve zwangerdoos met supplementen.

3 likes

Full Moon Babyshowers organiseren.

1 like

Maar zo zie je maar, dit forumpje kan toch echt wel wat bewerkstelligen. We moeten inderdaad niet te vroeg juichen. Misschien past ze alleen de productbeschrijvingen aan en staan ze er morgen weer op, misschien kan je ze nog via een achteringang bestellen (wat alleen maar extra aantoont in wat voor shady business ze verkeert - en ook dat komt toch wel uit), maar ze heeft d’r hoofd er inmiddels wel over gebroken. Al met al zeg ik toch: power to the forum pleps!

27 likes

Ik ken wel een ijskoud persoon die uit een te koude baarmoeder is geboren…

10 likes

Hahahaha zit hardop te lachen. Je geeft haar nieuwe inspiratie voor blogs

2 likes

Straks gaan ze nog kruiken verkopen met een A’tje erop van Annic

6 likes

Als je zoekt op EMB-bloedtest worden er nog allerlei artikelen gevonden… ik ga er maar van uit dat t straks weer terug komt.

1 like

Én een strikje natuurlijk.

2 likes

Vergeet Linda niet. A&L

1 like

Ja daar zou ik echt oren, uuhhh een baarmoeder, naar hebben

1 like

Zitten daar stiekem ijsklontjes die niet kunnen smelten in verstopt?

1 like