Mommybloggerstopic #3

:scream::scream::scream::scream::scream:

Volgens mij heb je gelijk !!

6 likes

Ja ik zie het echt nergens meer staan! Wel enorm sneaky om dat even snel te doen zonder jezelf toe te lichten, but hey mission accomplished! :smiley:

2 likes

Ik juich niet te snel. Dat wordt straks geframed als “de bloedtesten gingen zo snel, we moesten een tijdelijke stop inlassen”.

Vervolgens komt het nooit meer terug, maar zo sterft het langzaam uit

48 likes

Top als het er af is!

Vind het wel alsnog debiel dat ze het niet 1x heeft moeten verantwoorden.

3 likes

Ja dit denk ik ook…maar hè het is een begin

1 like

Haha straks was het allemaal een reclamestunt

2 likes

Ik ben vast te cynisch, maar aangezien in de gratis checklist op 1 de bloedtest stond, denk ik dat de bloedtest via de betaalde checklist alsnog wordt aangeraden en of bestelbaar is.

27 likes

Ik denk dat ze manieren aan het bedenken zijn hoe ze de aandacht even weg kunnen trekken… daarom dus founder ook onderaan in de bio. Want het trekt niet meer de aandacht

7 likes

Jaa dat zou goed kunnen hoor! Maar alsnog: voor nu kunnen vrouwen deze test niet kopen en de website is nu hot and happening doordat ze het gepromoot heeft in dr vlog. Mensen gaan nu op haar website kijken en samen met dat haar insta op privé staat denk ik wel dat ze die ‘spurt’ die je anders wel hebt bij een nieuwe lancering nu mooi mis loopt…

2 likes

Ja voor nu is het goed nieuws inderdaad! Wat goed dat het je is opgevallen haha

1 like

Hahaha wow! Wat goed zeg. Maar toch denk ik ook dat ze een comeback gaat maken.

6 likes

Iemand hier had de check gedaan toch? Kan die testen of dat idd zo is?

Helaas voor haar zijn er nu niet echt interessantere vormen van afleiding die de aandacht trekken. Dus totdat er een nieuw relletje is waarbij er advocaten op FF’ers af worden gestuurd, zal ze wel onderwerp van gesprek blijven.
Maar wat een goed nieuws van die tests!! Misschien zijn er ook advocaten op hen afgestuurd, omdat zij daadwerkelijk verkeerd bezig zijn

11 likes

Ja, ik had de gratis versie aangevraagd, meteen of een dag later nadat de site hier besproken werd.

1 like

Dit was echt even mijn fulltime baan, dus wellicht verklaart dat het :joy:

7 likes

De test staat nog steeds op 1 in de gratis checklist.
Op het eerste zicht nog niets aan veranderd.

4 likes

Maar je kan m niet via die weg ineens wél bestellen?

Zo gaat dat bij veel andere kwakzalfdingen geloof ik wel. Dat je de echte rare shit pas te horen krijgt als je je al tijd/geld/je ziel en zaligheid/iets geïnvesteerd hebt want dan ga je er sneller in mee en is het uit het zicht van ‘ongelovigen’.

15 likes

Hmm, misschien dat ze het zo verbergt. Dat je dus die test als tip krijgt als je al die checklist hebt gedaan… ben benieuwd of je hem dan later wel kan kopen

1 like

Er zijn altijd nog de Webinars waarbij ze het kunnen vermelden enzo :crazy_face:

1 like