Mommybloggerstopic #3

Oke oke! Morgen maak ik een nieuwe vision board!

1 like

Ahaaaa dit is mij roeping in het leven!

4 likes

Thank you Life by Rosie en Lifesabout niet te vergeten. Zij had ook iets op Insta gezet over Annic.

image https://media1.giphy.com/media/xULW8wG4l2XMmMkjzq/giphy.gif?cid=82a1493bfcb12831cf5d74e6d14999ee1541731e8e0a62ea&rid=giphy.gif

11 likes

Ik weet alleen een gescheiden mommyblogger.

Ben jij BAM? Zo ja mag ik je een berichtje sturen?

jaa eh, die van niks liever dan een kind. By_marleen

Dankjewel :blush:

Niet wat ik zoek maar dankjewel!

Life by Rosie heeft het ook over dat Annic advocaten achter mensen aan stuurt die het niet met Annic eens zijn. Dat staat niet in dat kwakzalverijartikel dus goed dat zij het noemt! (En waarschijnlijk leest of post ze hier dus mee. Dus bij dezen: goed bezig Rosanne :raised_hands:t2: )

57 likes

Jaa echt blij dat dat nu naar boven komt…!
Ik zie bij haar volgers ook wel dat andere grotere instagrammers haar volgen dus ik hoop zo dat dit hèt eerste dominosteentje is…

5 likes

Er staat me iets bij dat Lifebyrosie op EGF meepostte of verzin ik nou dingen?
Echt kudos voor haar :heart:
hoooop idd echt dat dit eindelijk alarmbellen gaat doen rinkelen.

7 likes

Hahaha nog ff en deze huge life accomplishment verdwijnt ineens weer uit d’r lijstje. Het is natuurlijk kiezen of delen in je twee dagen durende werkweek.

2 likes

Nou als ze d’r stomme webwinkel dan mee laat verdwijnen is de missie volbracht. :ok_hand:

Ja top wijf !

1 like

We zijn iets van 10 dagen verder en nog steeds gaat het over Annic en haar kwakzalverij. Echt geweldig :heart_eyes:

29 likes

Goed van life.by.rosie, zij had zich laatst ook al ergens kritisch over uitgesproken (weet even niet meer om wie het om ging). Maar zie dat zij inmiddels ook coach is? :woman_shrugging:t3:

Als ik Google kwakzalverij vult Google het aan met annic ten duis :rofl:

9 likes

Zo komen we die intelligente lockdown wel een beetje door, wat een heerlijk vermaak dit forum :star_struck:

1 like

Ik lees al even mee en heb toch maar een account aangemaakt, want het kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft ze de test van de website af gehaald! Je kunt nu alleen nog maar een uitgebreide checklist kopen van 5 euro!!!

64 likes

Even kijken! Dat zou echt goed zijn!

1 like