Je moet een moodboard maken. Annic zei het toch: https://m.youtube.com/watch?v=mPI1bUctZo0
haha omg nee. nou ben ik sowieso allergisch voor dit soort videos, maar dit zal wel nextlevel #positiefzijn #alllerliefsten zijn.
Oh ja, dat is het ook natuurlijk.
@Daan1 Ja, dat denk ik ook, aansluitend business plan van ze voor alle vrouwen die na 3 maanden nog niet zwanger zjin naar hun geweldige praktijken
Maar dan weer niet een waarop je allemaal zwarte dingen gaan plakken he, met onweersbuien enzo. Dan verbetert het je mood niet
Jaaa daarom heb ik nu een moodboard met alleen maar foto’s van Jort Kelder, mijn toekomstige rijke vent
Ik heb de brieven ook gezien, maar zie alleen staan “namens vennootschap Mammaworden.nl”. Dat is dan toch zowel Annic als Linda als alle andere topdokters kuch nepdokters die verbonden zijn aan hen.
Er moet in ieder geval een volle maan opstaan, gemberthee, maiswafel met avocado en roekola (zo spreekt annic het altijd uit), een grote zak met geld, een huis van minstens 1 mln, een grote tuin, lijsten die je op de muren en plafonds van je villa kan plakken (hebben annic en de huismuts), elk jaar een nieuw interieur, maximaal 2 dagen werken, een bedrijf waarmee je met minimale tijd bakken met geld verdient, mommybloggers die je hielen likken. Vergeet ik nog iets?
HAHAHA ik zat rustig een bakkie kwark te eten. Dat zat bijna tegen het scherm.
Ik ga voor Patrick Dempsey, McDreamy uit Grey’s Anatomy. Wel een beetje ver weg, maar als hij op mijn moodboard staat en ik hem visualiseer, zal ik hem vast wel krijgen toch?
Ik vergeet helemaal de lijnzaadolie
Brad Pitt is trouwens ook wel goed, maar liever McDreamy.
Chris Evans is een stap te ver denk ik
-aangepast door moderator. Screenshots van afgesloten profielen zijn niet toegestaan-
Nou het heeft een uurtje kunnen staan. Inmiddels geblokkeerd.
Die blik / compositie in de thumbnails van haar business video’s. Elke keer hetzelfde.
Haha, lifebyrosie heeft mooi verwoord wat ze van al dit gedoe vindt. Vind haar sowieso altijd heel tof om te volgen, zij is echt iemand waarmee ik vriendinnen zou kunnen zijn denk ik!
Edit: op haar instastories
Maar WAT is hier nou precies erg aan?!
Dit is toch echt geen gekke vraag …?
Mascha zelf antwoord de dm zeker niet
Wauw, tof dat zij zich zo uitspreekt. <3
Kunnen al die asskissing ‘powervrouwen’ nog wat van leren.
Ik heb nu een standaard insta dm berichtje klaarstaan voor sites die iets over mamaworden schrijven. M’n insta is echt volledig anoniem en ik hoef echt geen antwoord. Zolang ze het maar lezen. Hoe groot de kans is dat ze het lezen? Geen idee maar de link delen voelt goed. Meer dan af en toe even de link droppen kunnen we niet doen
Volgens mij heeft Annic er een trollenleger opgezet. Kijk maar eens : https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-maart-2020-xyK3pY?page=116
Dit kan toch niet serieus een random fan zijn?Zo kort
Even iets anders tussen alle kwakzalverij door, ik zoek een bewust alleenstaande mamablogger. Weet een van jullie misschien iemand?