Mommybloggerstopic #3

Misschien als je de juiste vitamine pillen slikt en elke ochtend om 5:15 huilt als een wolf. Je dan een puppy baart? :hugs:

16 likes

“Op dit platform vind je (medische) informatie”. Is toch ook om te huilen.

9 likes

Ze hebben wel Facebook en Twitter zie ik?

Nee joh, dan krijg ik een dreigbrief op m’n werkmail.
Wilde ze enigszins anoniem tippen. Anders durf ik het niet :sweat_smile:

5 likes

Het zal mij niks verbazen als je die supplementen ook via de site van Mamaworden moet bestellen :money_mouth_face:

afbeelding https://media2.giphy.com/media/3o6gDWzmAzrpi5DQU8/giphy.gif?cid=82a1493b696b59869f636f4aa0be53934daa393e932075d6&rid=giphy.gif

4 likes

Hahah ja ik kijk wel uit om met m’n Facebook dus voor- en achternaam op haar radar te verschijnen :joy:

De advocaatkosten

2 likes

Elke cent die ze investeert, is haar een cent teveel. Zij wil alleen maar geld ontvangen.

1 like

Ik heb gewoon een bericht achter gelaten :slight_smile: Dan is het nog niet weg, maar dan hoop ik maar dat degene die dat bericht lezen ook de berichten er onder zien…

1 like

Zouden Annic, Linda en Royce inmiddels al aan de Gooise keukentafel plannen aan het smeden zijn om dit forum uit de lucht halen? Sjuliejet krijst ondertussen ‘neeee neee neeee’. En allerliefste hakt op de gember in voor de gemberthee om z’n frustraties te uiten. Horen we Annic in de volgende vlog natuurlijk zeggen: ‘Nou jongens, zó’n productieve dag gehad! Er komen allemaal weer leuke dingen aan, maar ja daar kan ik natuurlijk nog even niks over zeggen. Muhahahahah’

25 likes

Tijd om je prijzen omhoog te gooien :wink:

Ik visualiseer al jaren een villa en een vette bankrekening, maar ik heb geen van beiden. Wat doe ik fout? Ach ik weet het al, ik moet gewoon net als Annic een moodboard/visionboard maken en dan krijg ik alles wat mijn hartje begeert. Net als zij. Zij had op haar moodboard een plaatje van haar prins op het witte paard geplakt en plots kwam Robert in haar leven.

3 likes

Zij vermeld dat ze heul veul heeft geinvesteerd, zodat het in haar ogen rechtvaardig is om 150 euri te vragen voor een bloedtest

4 likes

Ben bang dat dat artikel nog op veel meer websites wordt geplaatst. Dat is met zo’n persbericht-bom eruit gestuurd, en gaat dan naar heel veel kranten/platforms/influencers etc. Hopelijk zitten er een paar tussen die het bij voorbaat ook kritisch bekijken, en vraagtekens zetten bij ‘medische info’ in combinatie met een gebrek aan mensen achter de website met een gedegen medische achtergrond. Maar ben bang dat vooralsnog onder de oppervlakte blijft.

2 likes

Zolang ze maar 1,5 meter afstand houden aan die keukentafel.

1 like

Ik wil dit best wel doen als experiment. Ik hou jullie op de hoogte

2 likes

Zeker niet. IK ben geen Annic

1 like

Ik heb ook wel gevisualiseerd voor iets leuks, maar heb een depressie gekregen. :woozy_face:

Misschien stoppen met naar de psych en maar supplementen slikken. :cry:

1 like

Ik denk dat je een maandje moet wachten en dat je dan vast supplementen bij Mamaworden kan bestellen

1 like

Nee je hebt gewoon een moeilijkere reis naar je eindbestemming! :persevere:

2 likes