Mommybloggerstopic #3

Ach de taakverdeling loopt in ieder geval lekker. “Nou Linda, als jij dan ff met Royce die vervelende forummers de kop indrukt, ga ik aan de slag met alle joetoeb comments”

4 likes

Alles valt te verkopen als je liegt :sunglasses:

1 like

Haha ik heb toen ik bij een fertiliteitsarts liep weleens gevraagd over bepaalde voeding of supplementen (ja als iemand wil weten hoe knettergek je als ~hoogopgeleide vrouw~ kunt worden van een uitblijvende zwangerschap: I’m your girl) en zij zei dan altijd ‘oh dan wil ik wel graag weten welke supplementen allemaal werken, dan ga ik ze ook uitdelen!’ Wat moet je als zo’n arts toch een hoop onzin te horen krijgen. En dan maar beleefd blijven met ‘je mag doen wat je wil maar we hebben ECHT geen bewijs dat het helpt’.

36 likes

Ja maar je moet glutenvrij eten en visualiseren en law of attraction met je mee hebben en het óók gewoon heel graag willen maar vooral niet te veel aan denken, natuurlijk. Anders werkt het niet. 5 maanden daarvoor was vast één van die factoren ontoereikend :blush:

4 likes

Je kunt ook even op vakantie, dan kom je zwanger terug :slightly_smiling_face:

25 likes

Zou het ook werken om te visualiseren dat je glutenvrij Eet? Want ik ben best gek op brood…

17 likes

Haha dit mag natuurlijk niet, maar ergens aan ruiken en tegelijkertijd Spa rood drinken werkt daarvoor heel goed

2 likes

@grace in het ergste geval is dat wat ik mijn cliënten adviseer. Je moet wel naar Bali tijdens het regenseizoen en daar minstens 3 weken blijven, waarvan het 10 dagen achtereen níet regent. Anders is het slagingspercentage 0,2% ipv 9% en 9% is echt heel hoog :hugs:

@Fishing uit het verleden is gebleken dat 80% van de vrouwen op die manier binnen 14 jaar zwanger raakt of niet zwanger raakt. :hugs:

Normaal kosten deze online consults €999 maar omdat jullie zo LIEF zijn, reken ik een forum-vriendenprijsje. Dat was dan €229,99- per advies, dames. Tikkie in dm :hugs:

17 likes

Godver ik moet glutenvrij gaan eten, maar ben nog niet klaar om moeder te worden. Als ik me nu heel hard geen baby visualiseer, zou dat dan voldoende zijn niet zwanger te worden, of raden jullie nog andere voorzorgsmaatregelen aan?

7 likes

Echt glutenvrij of mag je wel spelt en haver? Want dan ben je wellicht veilig, fodmaps geven geen baby :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ah, geeft toch iets meer inzicht in haar rol. Verder: eens.

Ben wel benieuwd of dat zij ooit een statement naar buiten zullen brengen om zichzelf/de organisatie te verantwoorden.

Er zijn mensen die zo 10K voor een website vragen (en dan soms ook nog een standaard wordpress template gebruiken. Knippen plakken klaar en cashen)

1 like

Hoe komen ze er toch bij de het zo moeilijk is om info te vinden over zwanger worden/zwangerschappen?!
Er zijn hele voetbalvelden volgeschreven over dat onderwerp!

55 likes

Echt glutenvrij! Tja uiteindelijk valt het toch niet tegen te houden, als die baby er écht wil zijn komt die er toch wel.

3 likes

En zo niet, dan heeft de baby gewoon andere ouders gekozen. Ouders die harder gevisualiseerd hebben.

7 likes

Maar zou het helpen deze site te mailen?!

Ligt het aan mij of wordt hun info door veel platforms klakkeloos geplaatst? Dat is toch kwalijk? Checkt niemand wat MW daadwerkelijk doet?

7 likes

Ik visualiseer trouwens al m’n hele leven een puppy, maar heb nog steeds geen hond :woman_shrugging: Echt kut van het universum.

9 likes

Haha is vrees ik best gebruikelijk met persberichten. Inhoud boeit ze idd niet zoveel, oh nieuws, compleet persbericht kopieer plak klaar.

2 likes

Ik zie nergens de mogelijkheid om een mail naar ze sturen. Jammer genoeg.