Mommybloggerstopic #3

Is inderdaad wel slim om het zo te doen, al vrees ik dat wanneer ik een aanvraag zou doen deze niet wordt goedgekeurd omdat mijn blog niet echt gaat over het moederschap, kinderen etc. Hopelijk hebben veel bloggers dit persbericht gekregen en hoop ik dat een mamma blogger wel een interview gaat doen en kritisch durft te zijn. Toch vrees ik dat dit niet gaat gebeuren want in het blog wereldje is het vooral elkaars hielen likken…

Dit is precies waarom ik het wil weten hoe bedrijven er mee omgaan en instaan. Ik zit ook (nog) niet op 100% ethisch, maar het zal altijd iets zijn wat ik wel meeneem in m’n keuze.

2 likes

Ah ja, ook waar. Ik had nog geen goed beeld van de heksenjacht, vooral omdat ik het idee had dat daarmee met name de brief naar Manfiel bedoeld werd. Goede vraag waarom Linda niet bestookt wordt. Denk omdat zij geen mooi weer speelt? oid.

Anyway, voor de goede zaak is het inderdaad beter om ons gewoon op dat platform te richten. Elke wensouder die hierdoor niks bij d’r afneemt, is er één.

Nou ga er maar van uit dat (een groot gedeelte) van (Insta)shops liegen als ze zeggen dat bestellingen de deur uit vliegen, dat de pre-order al bijna uitverkocht is of dat ze aandringen op snel aankopen doen voor het uitverkocht is. Dat is een van de meest voorkomende beïnvloedingstrategieën voor productverkoop. Stukje sociale druk (iedereen heeft het, dus ik mis iets als ik het niet heb), schaarste faken (nog maar enkele stuks op voorraad/OP=OP/limited edition -komt echt nooit meer op voorraad… twee weken later aankondiging: door overweldigende reacties en bestellingen toch nabesteld blabla-), sympathie kweken (wat een lovende reacties, iedereen is zo blij met wat ik “voor jullie” heb gemaakt en het perfecte plaatje van haar als big businesswoman dat ze ons voorschotelt via haar marketing kanalen YT en Insta) en als laatste autoriteit (voordoen alsof je bijzonder deskundig bent of aangeven dat je daar mee samenwerkt).

En wat betreft de hele zomer door de tuin heen banjeren met suede tijgerprint loafers: ik flaneer nu al weken op mijn oude teenslippers door de tuin terwijl ik mijn volle winkelwagentjes wegklik na uren online window shoppen. Dus dat succesverhaal lijkt mij in beginsel persoonlijk ook niet kloppen nee haha.

8 likes

:face_with_monocle:

3 likes

‘’ Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.’’

:laughing:

7 likes

Waarschijnlijk hebben ze persberichten rondgestuurd. Deze website plaatst het door

Zo jammer dit… En er wordt ook nog eens geschreven over de bloedtesten…

Zelf ervaarde Annic hoe belangrijk een gezonde levensstijl is voor een gezonde zwangerschap. Ze had moeite met zwanger worden, en kwam er door middel van een bloedtest achter dat sommige van haar bloedwaarden niet optimaal waren. Ze ging anders eten en verbeterde haar gezondheid, en zes maanden later was een zwangerschap het resultaat.

Ook kun je verschillende (gratis) checklists downloaden met alles wat je wilt weten als je zwanger wilt worden en kun je een EMB-bloedtest op de site bestellen, waarmee je kunt checken hoe het ervoor staat met je eigen gezondheid, en die van je man, voor je zwangerschap. De website is gratis en bevat geen reclame of banners.

Heb je het artikel op JAN gelezen? Een interview… https://www.jan-magazine.nl/health/a32261895/online-platform-moeder-worden/

‘’ Waarom hebben jullie mamaworden.nl opgericht?’’
‘Het krijgen van een kindje is de belangrijkste en grootste beslissing in je leven. Toch kun je bijna nergens je gezondheid laten checken als je zwanger wil worden. Ik had zelf ook moeite met zwanger worden. Door middel van een bloedtest kwam ik erachter dat sommige bloedwaarden niet optimaal waren. Ik ging onder andere glutenvrij eten en verbeterde zo mijn gezondheid. Zes maanden later was ik zwanger.

Tijdens mijn zwangerschap 2,5 jaar geleden maakt ik een video voor mijn YouTube-kanaal met mijn verhaal. Die werd 300.000 keer bekeken. Toen wist ik: hier móét ik iets mee.’

Ja man, je kan nergens je gezondheid testen. Wat zijn huisartsen ook alweer? Of ziekenhuizen?

Edit: Voor de zekerheid als dit ook magisch verwijderd wordt met wonderlijke verwijderskills.

Bij mamaworden.nl kun je al je vragen stellen. Mijn compagnon Linda, fertiliteitsexpert en expert op het gebied van hormoonbalans, beantwoordt elke dag vragen. Ook bieden we een bloedtest aan. Die kun je aanvragen en thuis gemakkelijk zelf uitvoeren. Binnen drie weken wordt een uitgebreide uitslag en een persoonlijk advies vanuit een laboratorium opgestuurd. Daarin wordt onder meer benoemd welke supplementen je kunt bij slikken om je gezondheid in balans te krijgen en te verbeteren.’

:cry: :face_vomiting:

7 likes

Annic is niet te stoppen

2 likes

Jammer dit, ik vind janmagazine een van de weinig leuke tijdschriften… je zou toch denken dat zo’n tijdschrift zelf wel eerst iets meer research doet voordat ze zoiets plaatsen… maar misschien ben ik nu super naïef…

1 like

Hahahaha ja he. Alsof ‘binnen 6 maanden zwanger’ komt door een bloedtest en een dieet, ipv van sperma.

53 likes

Naast de tekstschrijvers hebben ze juristen in het team zitten, dat tikt natuurlijk wel aan als het uurtjefactuurje gaat.

5 likes

Website laten bouwen, mensen die in het team zitten betalen… verder dan dat kom ik niet haha

Ik zag wel dat ze in de vraag en antwoord sectie nu overal “Dr W” hebben vervangen door “praktijk W.” dan wel “laboratorium W.”. Er staat enkel nog een keer dat hij (onder andere) orthomoleculair arts is.

7 likes

Weet je wel hoe duur een domeinnaam is

3 likes

Nou dan moeten we dat linkje van Kwakzalverij maar onder die artikelen posten…

1 like

Namens het bedrijf mamawoorden.nl snap ik, die B.V. Is van hen samen dacht ik dan :thinking:

En dat die Linda niet zo getarget wordt is het influencereffect denk ik, ze is gewoon minder bekend. Stel haar vooral ook vragen.

7 likes

Hahaha ik was ook sarcastisch :speak_no_evil:

2 likes

Dus dan ga je glutenvrij eten en duurt het alsnog zes maanden😂 Hoe kan je dit als goede optie verkopen. Als het echt zou werken, zou het toch geen maanden duren als het meerendeel van de vrouwen binnen een jaar zwanger wordt.

5 likes