Mommybloggerstopic #3

Het is ‘agenderen’, het hele ww van ‘geagendeerd.’ En inderdaad, de vereniging tegen ‘de’ kwakzalverij is op de hoogte, juist omdat medeforummers het hebben aangekaart. Als we slechts de wetenschap hadden laten spreken, dan had er geen haan naar gekraaid.

3 likes

OMG. Om de een of andere reden, neem ik ook altijd onbewust semi-weekend van het forum als ik weekend heb van mijn werk. Ik let even niet op: booooommmm :joy:. Hoe heb ik dit gemist? Heb zeker 600+ berichten moeten lezen, incl. uit het gesloten topic. Dit is zo fantastisch! Ben zo blij! Zo goed van VTK. Weet niet wat te doen van blijdschap. AAAAAAAAAAAAHHHHH! Laat me even digitaal schreeuwen, want ik word echt gek :rofl:

En die comments die ze steeds verwijdert, wow. Zo kan je echt niet zijn. Annic van Wonderen is zo schaamteloos, hier kan geen crisiscommunicatie meer tegenop. Ze kan niet eens meer excuses aanbieden, haar fouten erkennen, oprecht spijt betuigen. Het woord oprechtheid geeft in haar vocabulaire gewoon ERROR 404. Dat minimale schrijntje geloofwaardigheid dat influencers hebben, staat op -900000. Ze heeft met deze lage acties echt voor altijd haar imago getekend.

31 likes

Ik zou haar als ondernemer zijnde ook nooit meer inschakelen als coach. Als ik zie hoe ze met kritiek omgaat. Dan mag ze wel al 17 jaar ervaring hebben als ondernemer, maar daar lijkt het niet op. Het lijkt wel een struisvogel. Vooral je kop in het zand steken. Hopelijk waait dit niet over, ze mag hier wat mij betreft echt haar zakken niet mee vullen.

7 likes

Imgur

Hahaha, die Annic koestert vast nog wrok over de mensen die haar ook ooit genaaid hebben. Boos op de wereld ofzeau.

7 likes

Maar wat doe je dan in je vrije tijd? :eek:

4 likes

Series kijken, eten en in mijn woonkamer dansen :joy:

3 likes

En dan zijn de groene edelstenen niet eens smaragden. :joy:

1 like

trouwen

1 like

Getrouwd met de heer Allerliefste Ten Duis.

31 likes

typ de hashtag “nietnormaal” maar eens in op Instagram. Zie je een hele reeks foto’s van haar bruiloft.

Snap ineens de tranen😂

2 likes

Heel die familie is blijkbaar de schaamte voorbij. Alles voor de monnies!

Hoewel ik nergens heb gezegd dat ik dat goed- of afkeur, (en ik vind het contacteren van Manfield als een van haar samenwerkingspartners óók te ver gaan) is het natuurlijk niet verbazingwekkend dat mensen de verdere bedrijfsactiviteiten van Annic in twijfel trekken als zich daar als persoon zijnde zo nadrukkelijk aan verbindt. En nu ze er als persoon voor kiest om met haar bedrijf in haar zelfgecreëerde #positivevibesonly bubbel te blijven zitten, die ondertussen wel langzaam leegloopt, heeft dat ook invloed op de uitstraling en geloofwaardigheid van haar andere bezigheden. Dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Vast hele impopulaire mening maar ik vind het ergens wel een goed punt dat mensen M.anfield contacteren ik bedoel ze valt toch ook mensen lastig * kuch haar advocaat * op het werk? Of in werksferen …

Ze is zelf zo’n harde zakenvrouw, heb 0,0 medelijden met zo’n iemand zoals zij…

61 likes

Medelijden heb ik ook zeker niet, idd om hoe ze omgaat met kritische vragen en opmerkingen. Schijnheilige feeks vind ik het en ik walg ervan.

Maar “omdat zij het ook doet” of “zij was eerst” vind ik alsnog geen steekhoudend argument. Ja, ik koop persoonlijk geen schoenen van dat mens, kijk wel uit. Maar is het relevant voor deze zaak? Dat wringt wel een beetje hoor.

3 likes

Ja snap jullie punten hier in ook al moet ik zeggen dat ik haar zo achterbaks vind dat ik gewoon deze hekserij goedkeur en over 2 dagen heb ik er over nagedacht zijn de emoties gezakt en dan denk ik er vast anders over.

Weer over dat mailen naar m.anfield? Sorry hoor, maar je mag best vragen wat een bedrijf er van vind van die associate met a. en kwakzalverij. Bv. Ik heb gewoon letterlijk dat gevraagd. :kissing_heart: En ja, als dat elke keer terug komt ga ik daar elke keer op reageren.

1 like

Voel jij je persoonlijk aangevallen ofzo haha.

Mensen mogen er toch hun twijfels over hebben. Volgens mij ben jij de enige die je aansteld

27 likes

Ik vind wel degelijk dat je als (vaste) klant van een keten vragen mag stellen over de samenwerkingen die zij aan gaan. Als consument betaal je immers. Hoe ze daar mee om gaan is aan hun (de keten), maar zo kun je je wel als consument informeren en daar vervolgens eigen conclusies aan verbinden. (En voor mij persoonlijk betekent dat ik misschien heroverweeg waar ik mn schoenen koop).

Dat heeft mi niks met iemands persoon te maken, maar is puur een zakelijk partnerschap bevragen.

10 likes

Ik vind het persoonlijk niet erg, maar ik vraag me wel af of je alles in je leven dan zo doortrekt. Dus als je het twijfelachtig vind dat een bedrijf samenwerkt met iemand die een louche webshop runt, dan zou je denk ik heel veel andere bedrijven ook moeten afschrijven. Bijvoorbeeld omdat ze in verband kunnen worden gebracht met kinderarbeid, uitputting van grondstoffen of samenwerkingen met andere bekende mensen die ook vanalles op hun kerfstok hebben. En nee, ik zeg niet dat je pas iets mag doen zodra je alles perfect doet, maar ik vraag me wel oprecht af hoe ver je dit door zou moeten trekken. Maar ik ben het eens met Rozebroek hierboven, uiteindelijk is dat ook een persoonlijke keuze van de consument.

1 like