Mommybloggerstopic #3

YESSSSSS!!!

1 like

Supergoed van L.ifes.about

6 likes

Ik vind haar sowieso altijd wel on point haha

3 likes

Ik vind het sowieso super goed, maar ook zo stoer dat zij als enige blogger niet met Annic meegaat in het Mama.worden verhaal. L.i.f.esabout heeft een medische achtergrond, zij werkte geloof ik in het ziekenhuis, dus zij trapt niet zomaar in Annic’s businessmodelletjes.

13 likes

Annic is de laatste persoon met wie ik medelijden zou hebben. Mijn partner en ik werken allebei meer dan fulltime, hebben twee kinderen, en moeten straks nog afwachten of onze klanten onze facturen nog kunnen betalen en of we nog werk hebben. Annic leeft niet in de werkelijkheid, maar in een droomwereld. Dat ze alle negatieve of kritische reacties verwijderd, zegt genoeg.

13 likes

Het is deze: https://youtu.be/okgg-aLd7dQ

Ik word gewoon steeds zo ongemakkelijk van “het is een verjaardagscadeau slash wat?” “BAARGOUD”. (Vanaf 20min)

5 likes

Oh man, echt heeeeel ongemakkelijk. Ze moet ook heel erg huilen omdat ze die ring krijgt en ik denk alleen maar “oké leuk een ring”. Haha ik ben niet gemaakt voor dat leven. Ik denk dat ik nog eerder zou huilen om dat gegraveerde Nijntje bestek van eerder uit de vlog :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik kwam bij het googelen ook een artikel van januari 2020 tegen op love.2.b.mama over een ander platform (miss natural) dat misbruik maakt van vrouwen die zwanger willen worden met kwakzalverij.

Daarin staat het volgende:

Zou deze case ook ernstig genoeg zijn om gemeld te worden bij de Inspectie vanwege ‘misleidende commerciele oproep’? Lijkt mij wel eigenlijk!

19 likes

Geen idee!!

Hier ook iemand die heel lang al mee leest. Tijd geleden idd toch een account aangemaakt. En ja heb wel 100 keer op het punt gestaan dat te doen de afgelopen jaren. Zeker tijdens het moment van ene mommy.hood en dat lin.dsay val.len deze ging ontmaskeren!

2 likes

Vooral doorgaan met zoeken! Kiek:

kwalzalverij is snelle stijger als gerelateerde zoekopdracht!

30 likes

Ik kreeg net een persbericht van mammaworden . nl en ik kan een aanvraag doen voor een interview. Zou ik dit doen en dan hele kritische vragen stellen? Haha helaas ben ik een veel te grote schijterd hiervoor en ben dan ook bang voor een brief van haar advocaat :sweat_smile:

23 likes

Ik denk dat je van tevoren de vragen moet insturen.

Dat vrees ik ook inderdaad.

1 like

Check ook even die prijzen :scream:

https://www.gassan.com/nl/ringen

Kan je het niet zo draaien dat je wel kritische vragen stelt, maar dat ze wel complimenteus lijken? Dus dat het voor de lezers duidelijk is dat er onzin komt?

Zo van: Wat geweldig dat je dit platform hebt opgericht! Tof dat je de onbekende EMB test zo beschikbaar maakt voor anderen. Wat heeft je ervan overtuigd om deze test te gebruiken? Als ik het goed begrijp wordt hij door artsen gebruikt. Hoe ben je hem op het spoor gekomen en hoe ben je er achter gekomen dat het werkt?

Heb je tips voor vrouwen die zwanger willen worden, maar niet het geld hebben voor deze test? Zijn daar bij jullie fondsen voor?

Of natuurlijk: Wat zou je zeggen tegen critici die zeggen dat het allemaal niet wetenschappelijk is?

27 likes

Omg wat. Ik zou echt boos zijn als mijn vriend zo’n dure ring zou geven. Hallo zeg. Weet je wat een toffe vakantie we van dat geld kunnen boeken.

6 likes

Maar bij hun is het niet óf vakantie óf ring. Maar én vakantie én ring. :stuck_out_tongue:

32 likes

Ja maar, dat kan dan toch óók? In hetzelfde straatje: waarom zou je maar één bruiloft vieren? Als je er ook twee kunt vieren?

5 likes

En @Neroli ohja natuurlijk. Stom van mij. Brb even klagen tegen hem dat hij me verwaarloosd.

3 likes