Mommybloggerstopic #3

Ik ook. Dus wat is dan het nut van je insta op slot zetten? We volgen je nu nog steeds en zien dus alle shit die je post anniekje…

4 likes

Met avocadooooooo

1 like

Ik moet zo hard lachen om hoe consequent jullie de allerliefste erbij halen. :joy:

Ik heb nog nooit één video van die vrouw gezien, ken haar alleen als’fenomeen’, maar is dit echt serieus hoe ze over haar partner praat?

8 likes

Ja, incl verliefde blikken. Kots.

3 likes

Ik lees steeds iets over “de liefste” dat hij veel voor Zjuliet moet zorgen. Waar kan ik dat terugvinden? In dr laatste vlog?

Als je één video wilt zien waaruit dit naar boren komt moet je de video over het baargoud kijken. Cannot unsee hoe die maar baargoud uitspreekt en zij er kirrend bij zit.

4 likes

De eerste bloedtesten van Annie zijn gekocht zag ik op dat ene viva-topic :money_mouth_face:. (Of het is Annie zelf die dat schrijft)

Edit: yesss ik heb ook taart

3 likes

Ja laatste vlog, begin ergens. Hij is veel thuis nu i.v.m. weinig vliegen maar vindt het toch zo zwaar dat hij nu meer voor hun dochter moet zorgen :roll_eyes:

1 like

Yes

Ben super benieuwd of dit blijft staan.

44 likes

Pfff stel je voor dat je kinderen neemt om ervoor te zorgen. Gekkigheid

14 likes

Haha nice, maar hoe is deze door de keuring gekomen dan :joy:

Oh, die ga ik kijken haha.

En @VanderWoodsen wat erg en wat een afknapper als een man zich zo opstelt. Het zal je vader maar zijn. :cry:

Dit is niet helemaal eerlijk. Zij benoemd dat een paar keer en gaat hem dat voor de camera vragen. Ik zie hem gewoon nog met een lach haar lunch maken etc dus volgens mij maakt zij het groter dan het is. Maar al is het wel zo, hij zorgt opeens alle dagen bijna alleen voor hun dochter terwijl zij in haar kantoor zit. Klinkt allemaal niet boeiend maar als je dat niet gewend bent is dat best wennen en zwaar. Ik ken genoeg mensen die dit ook wel eens zeggen.

5 likes

Nah ik vind het echt een beetje klagen en niet beseffen hoe bevoorrecht je bent. Annic werkt 2 dagen - ook nog eens met een kantoor in huis - en oké nu met mamaworden meer dagen, maar ze is nog steeds gewoon thuis & in haar vlog zie je hoe vaak ze tussendoor even met Juliette iets doet, soep maakt e.d. Ik snap dat het even een omschakeling is, maar hoe luxe is deze positie / situatie alsnog. Ik vind het niet meer dan normaal dat hij als partner dan nu meer kookt en voor dochter zorgt nu hij zowat fulltime thuis is. Niet iets super uitzonderlijks. Maar mogelijk is dat mijn irritatie over hen (en hen toon hoe ze dit bespreken in de vlog, daar irriteer ik me ook aan haha), zoveel mensen in corona-tijden doen dit nu en hebben het tig keer slechter denk ik dan.

6 likes

Ik heb nog nooit wat van haar gekeken maar ging haar vlog opzoeken om ook solidair een duimpje omlaag te geven, dit kwam bovenaan te staan na het intypen van haar naam :ok_hand:t2:

100 likes

Laten we proberen nu gewoon de wetenschap voor zich te laten spreken, in plaats van allerlei manieren te bedenken om haar business verder te beschadigen… :hibiscus::hibiscus:

28 likes

&_ li.fes about _ ook, (zonder spaties en punten), en aan dr story’s te zien ook meteen geblokkeerd waar ze vervolgens ook over gepost heeft haha :ok_hand:t2:

10 likes

Als je haar naam googelt is het artikel wel de 4e hit. Moet je in incognito modus doen anders wordt het resultaat beïnvloedt door je eerdere zoekpogingen.

8 likes

Maar het probleem is natuurlijk wel dat de wetenschap al voor zich spreekt en als mensen dit soort kwakzalverij niet agenderen, het er gewoon naast blijft bestaan. Bovendien moeten we met z’n allen bedenken of het verkopen van een (dure, maar niet-werkende) bloedtest aan een vrouw die moeilijk zwanger wordt en wordt voorgehouden dat dit mogelijk werkt, nu wel of niet ethisch is. Daar zegt de wetenschap niets over.

7 likes