Mommybloggerstopic #3

Jammer!

Ik dacht dan ga ik even los tijdens het nachtbraken van ons zoontje op onmenselijke tijdstippen :laughing:

Maar mensen wat heerlijk dit. Ik zat even een dagje niet op het forum en heb net 1000+ berichten bijgelezen.

Wat een helden zijn jullie! :clap:t2:

1 like

Lijkt een beetje als een boer met kiespijn.

Echt heerlijk inderdaad. Bijna net zo heerlijk als Grey’s Anatomy

Zullen we Royce nog zien in de volgende vlog?

Heeft ie wel een alibi

12 likes

Wat nou als je eerst een hele lieve positieve reactie neerzet, wacht op haar hartje & lief! en dan na 1 dag alsnog gewoon keihard de link naar het artikel van de vereniging tegen de Kwakzalverij erin zet?

Óf; iets neerzet van; lieve Annic wat een geweldige website :heart_eyes:ik heb hier nu echt behoefte aan en ondanks dat artikel van de vereniging tegen de KWAKZALVERIJ geloof ik echt dat goede voeding en andere niet-bewezen zaken echt zullen helpen bij het krijgen van een kindje :two_hearts: Liefs van mij xoxo

45 likes

HAHAHAHA ja niet geschoten altijd mis

2 likes

Offff eerst een positieve reactie plaatsen, die laten goedkeuren met haar LIEF reactie en dan de reactie aanpassen naar wat je echt wilde zeggen. Kan dat op YT? Dan moet ze alle reacties blijven herlezen haha

15 likes

Dat bedoelde ik dus!!

Geen idee of dat kan?
Ga het morgen proberen!

Ze laat gelukkig ook in haar volgende vlog zien hoe ze haar knotje maakt. Allemaal kijken dus :star_struck:

7 likes

191 likes

Echt de eerste keer dat ik hier mee lees, maar wat een verhaal, Jezus.

11 likes

Die tering maiswafels

2 likes

Dan kan ze nu geen enkele reactie meer goedkeuren :joy:

Echt jammer dat het maar doorgaat en doorgaat met die reacties verwijderen, het zou d’r veel meer sieren als ze de eer aan zichzelf zou houden, het bedrijf zou stoppen en met een mooi sociaal wenselijk statement zou komen over dingen verkeerd hebben ingeschat o.i.d. Ze kan vast wel weer een ander businessplan bedenken wat niet zo veel controverse oproept en waar ze ook zat geld mee kan verdienen.

17 likes

Ze kan het echt nog wel redden als ze die hele bloedtesten-handel gewoon uit d’r webshop haalt en ff met d’r neus voor de camera gaat zitten om te zeggen dat het toch niet zo’n best idee was. Als er mensen die flutblogs willen lezen (die ook wel vol onzin staan, maar goed, aan censureren doe we natúúrlijk niet) dan prima. Pleurt ze wat advertenties op die website, wat affiliate links naar haar manfield collecte en gooit ze super stretchy, comfy, softy zwangerschapsbroeken in die webshop. Is ze weer helemaal die #superpowerbusinesswoman die ze pretendeert te zijn.

22 likes

Je kunt instellen dat comments met bepaalde woorden automatisch worden tegengehouden of moeten worden goedgekeurd bij youtube. Maar goed dat is natuurlijk makkelijk te omzeilen door een linkverkorter te gebruiken :wink:

Wowwwww heb ook even een dag weinig online gezeten hoor. Haar “perfecte” wereld is wel heel neo en maakbaar hoor! Ze kan dit toch niet onaangekaart laten…

3 likes

Haha dan is ze nu mooi druk met alle reacties opnieuw en opnieuw en opnieuw te lezen

Ik ben trouwens toegelaten als volger op haar insta, dus als nog iemand info nodig heeft; ik houd jullie op de hoogte

9 likes

Ja ik ben ook toegelaten! Even lekker speurneuzen :face_with_monocle:

5 likes