Mommybloggerstopic #3

Pfff deze reactie:

“Sorry hoor, maar nog niet eerder heb ik zòveel duimpjes naar beneden gezien onder 1 van jouw vlogs, en dan nu, wanneer je een nieuw bedrijf hebt opgezet, notabene over een onderwerp wat zò puur en zò intens mensen raakt gaan mensen massaal disliken. Ik zeg: haters gonna hate!”
:face_with_raised_eyebrow: Zo jammer dat dit soort mensen dus niet de verwijderde reacties kunnen lezen.

23 likes

Die bedoelde ik idd. Het valt in elk geval op!

1 like

Jongens nu jullie Annic zo druk houden met het verwijderen van al die comments, ben ik bang dat ik deze week niet meer op die pareltjes van blogs van haar kan rekenen. Ik zat met smart te wachten op: ‘Onderzoek toont aan: Seks hebben terwijl je de kleine en grote beer tegelijk aan de hemel ziet staan, terwijl het bewolkt is, geeft de grootste kan op een zwangerschap’ en ‘Feit of fabel: Van drie minuten per dag in down facing dog positie krijg je een jongen’ en ‘Hoe bereid je papa voor op het verschonen van poepluiers.’ Als iemand nog tips heeft voor vergelijkbaar, goed, wetenschappelijk onderbouwd leesvoer, dan graag die tips in de comments pls.

9 likes

Dit bestaat echt. Voor adhd. Je krijgt het zonder terug.

Als in: je krijgt je adhd-kind ‘genezen’ terug?

Anders begrijp ik je niet, denk ik.

Edit: Dat klinkt wel als een soort pray the gay away therapie. Maar misschien vat ik het helemaal verkeerd op.

1 like

Ja!! Genezen. Helemaal!

Linkje toegevoegd: https://www.adhdenvoeding.nl/red-dieet/

1 like

Bevallen met volle maan :thinking:

1 like

Dat is nou juist haar bedoeling. Erg jammer inderdaad. Hopelijk wordt het nieuws nog opgepakt door een ander medium (website/tv programma)

Kun je ook comments verwijderen en pakketjes sorteren?

1 like

Jezus hé, bizar dat ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig is met comments te verwijderen. Dit kan ze toch niet de hele week en iedere vlog volhouden? Arme allerliefste en sjuljet :broken_heart:

7 likes

Wat als je nou 's nachts een kritische reactie achterlaat? Zal ze speciaal wakker blijven om deze te verwijderen of haar wekker extra vroeg zetten?

11 likes

Volgende vlog: mega grote wallen

10 likes

Gelukkig heeft ze haar piloot die nu thuis is en voor Sjuliejet kan zorgen. Dat wordt volgende week niet 2 dagen werken.

2 likes

Oh balen dat ze tot nu toe geen adha-symptomen vertoont. Anders zou dit de redding geweest zijn.

2 likes

Wowie mag ik mezelf opsturen???

Ik ben overigens echt heeel erg onder de indruk van onze gemeenschap hier. :two_hearts: Net duizenden berichten bijgelezen en ik vind het echt heerlijk dat iedereen het hier zo belangrijk vindt dat dit wordt rechtgezet.

7 likes

Je kunt altijd een emb bloedtest laten uitvoeren. Er mankeert heus wel iets aan

17 likes

Bij de volgende vlog zie je haar alleen maar achter haar laptop, negatieve comments verwijderen, terwijl de liefste haar een heerlijke lunch komt brengen en een gemberteeeee. En met wallen inderdaad.

7 likes

Oh dat sowieso, daar is geen bloedtest voor nodig. Maar ik verpest d’r liever zelf.

1 like

Oh nee dat hoeft gelukkig niet. Want ze heeft de instellingen zo dat ze de reacties moet goedkeuren voordat ze online komen. Dat scheelt weer. Kan ze in ieder geval lekker op tijd naar bed en lekker uitslapen. Slimme meid :grinning:

1 like

Annie die alle comments zit te screenen

Knipsel3

82 likes