Ik zou eigenlijk meer vertrouwen hebben in een arts die ook homeopathie doet, dan een homeopaat die totaal geen verstand van geneeskunde heeft. Ik heb mijn huisarts-coschap gedaan bij een huisarts die ook homeopathie erbij deed, er zijn allerlei problemen waarbij reguliere geneeskunde niet echt een oplossing biedt, maar je wel iets homeopathisch kan proberen; voor droge/geïrriteerde ogen kun je een oogdruppel van de apotheek geven, of ogentroost van A. Vogel, het resultaat is hetzelfde en een patiënt kan prima zelf kiezen wat hij prettiger vindt. Die huisarts gaf ook ‘immuun-boost-kuren’ voor en na vaccinaties bij kinderen, omdat die grachtengordelouders anders hun kind die vaccinaties niet wilden geven.
Maar ze kon de patiënten ook prima vertellen wanneer homeopathie echt geen zin had en je gewoon naar het ziekenhuis moest. Die mafketels die zeggen dat ze kanker kunnen genezen met hun kruidendrankje gaan je echt niet doorsturen als het toch niet zo goed blijkt te werken.
Ik zie het artikel van Vereniging tegen de kwakzalverij al in mijn Twitter tijdlijn voorbij komen
Hahaha een leuk klein nieuwtje voor mijn volgers: ik heb deze stofzuiger die normale mensen voor ~600 euro moeten kopen gekregen! Voor niks! En weet je wat nog leuker is, ik krijg ook geld door m nu zo te laten zien!
Ik heb dit de afgelopen weken een aantal keren gedacht na haar danssessies in haar strakke kleding. Ben benieuwd.
Ik kijk haar eigenlijk nooit maar omdat ik een tijdje bij haar in de klas gezeten heb, volg ik haar nog. Het zou me niet verbazen iig
Net! Maar ik dacht niet aan stagiaires, maar een piramide.
Ik heb wel een keer een yell gedaan, ik bied me aan als coach. Mocht daar behoefte aan zijn
(nu een speciale prijs met extra gratis dingen)
effe vraagje hoor. Als ik op haar (zijdienietgenoemdmagworden) video reageer zie ik mijn reacties. maar als ik switch van account dan zie ik ze niet? Wat gaat hier mis?
ja okee ik snap dat zij ze weghaalt. Maar waarom zie ik ze zelf nog wel??
Nu reageerde ik en ging ik snel switchen en zag hem niet? Zo snel kan ze toch niet zijn?
Youtubers hebben de mogelijkheid om reacties van bepaalde gebruikers te verbergen. Dan zie je hem zelf nog wel staan, maar andere mensen niet.
de nachtploeg heeft al dienst
Misschien moeten reacties nu eerst goedgekeurd worden?
Jeetje. Dit is toch te bizar. En het is Annic zelf, ze heeft al weer overal met hartjes en TE LIEF gestrooid.,
Ik denk dat ze nu heeft ingesteld dat ze eerst de reactie moet goedkeuren voordat hij geplaatst wordt. Dus dan zal je reactie nog in moderatie staan denk ik.
Volgens mij zou dat er bij staan toch?
Haha die trapt er niet in
Ik ga nu bellen met een vriendin maar ik ben gewoon best wel sip? Even bijkomen
je foto staat nog onderin het reactieveld
402 duimpjes omhoog en 337 naar beneden op YT. Damn! Het is nu ook een volger opgevallen getuige haar reactie ( een van de laatste reacties).