Mommybloggerstopic #3

Ik heb m’n teennagels net geknipt dus ik ben nu sowieso orthopedisch chirurg.
Gonna be rich!!

23 likes

Hetzelfde als wat mensen hoopten dat Mascha zou doen, het delen in haar stories?

Had Mascha vanmiddag trouwens een DM gestuurd, geen reply helaas.

Nou niet zo hé, als zij nou graag orthopedisch chirurg wil zijn laat haar dan lekker.

28 likes

smaad! laster!

3 likes

Als we t nou echt willen aanpakken schrijven we een goed essay en mailen we dat naar het NRC

4 likes

Kan ik partner worden?

Heb je een lab? Of een shady garage waarvan we kunnen doen alsof het dat is?

1 like

We hebben een tuinhuisje. Ligt al vloerverwarming, (warm)water, airco, internet en gasaansluiting. Kunnen we wel wat mee toch?

1 like

Ik heb nog een sleutel van een cafetaria waar geld wordt witgewassen, is dat wat?

5 likes

Maar opzich is het niet moeilijk om iemand te vinden die benadeeld kan worden, als ik mezelf neem bijvoorbeeld, ik ben vorige week nog op alles getest en heb perfecte bloeduitslagen maar ben toch echt onvruchtbaar dus ga never ever zwanger worden door de hulp van dat platform

1 like

Even een andere mommyblogger er in gooien. Kellycaresse heeft woensdag een leuk (klein) nieuwtje. Dus we moeten echt de vlog kijken dan jongens! Mss wordt ze wel mommy van 4 meisjes #meisjesMama

12 likes

Ik zal mondkapjes voor je kopen bij Laura Sponticorvo.

@Luzarl @tantejet ik zie gewoon al meerdere locaties van deze business. Zo hebben er nog meer mensen toegang.

3 likes

Ik ben benieuwd. Misschien lanceert ze een nieuwe online training of een schoenen/kleding/haaraccessoire collectie? Of misschien gaat ze wel een mommybook “schrijven” net als de Huismuts

1 like

Not to worry, ik maak wel wat bouwtekeningen als 't nodig is. Alles is mogelijk als we de gemeente/vergunningsaanvragen skippen :smiling_face_with_three_hearts: :laughing:

1 like

Jongens als jullie nog een long arts nodig hebben ik heb vroeger wel eens een x gehoest ik weet er alles van.

52 likes

Ik heb PDS en weet “ alles” over voeding en darmen. Ik denk dat ik een goede aanvulling ben als MDL-arts.

6 likes

Ik heb een longontsteking gehad. Ik meld me hierbij aan als expert

1 like

En weer is deze comment verwijderd
:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Ennnnnn weer iemand met een Dyson stofzuigerrrrrr

3 likes