Tsja, wat wel en niet positief is, is persoonlijk. Maar leuk dat je denkt te weten hoe iemand iets heeft gemaild. Daarnaast heb jij het over saboteren en daar is helemaal geen sprake van.
Ja ik ben het met je eens dat die handelingen van haar echt te schandelijk voor woorden zijn. We verschillen van mening (ik denk dat ik verschil van mening met heel veel mensen hier), maar ik denk dat het proberen te saboteren van andere samenwerkingen niet te legitimeren is door Annics acties.
Huh? Jammer dat je direct de aanval opzoekt. Nee ik weet niet wat jullie hebben gedeeld. Maar denk dat het goed is om Manfield er buiten te laten. Daar verschillen we van mening over en dat is oke.
Nee, ik zeg alleen dat het waarschijnlijk geen positieve mail is. De post boven mij ging over saboteren.
Maar, in het kader van wat hier allemaal gezegd is, is het toch wel duidelijk dat je geen mail naar Manfield gestuurd hebt in het kader van ‘goh wat een mooie collectie met Annic’? Beetje flauw dit.
Niet gek hè, dat ze er vanuit gaat dat die mail negatief is wat zou je anders sturen? ‘Wat leuk dat jullie partner zoveel aandacht krijgt in de media met haar nieuwe businessplan!’
Het kan gewoon een neutrale email zijn? Misschien staat er wel een vraag in, zou dat ook mogelijk zijn? Allemachtig.
@anon18050057 als dat jouw eerste gedachte is bij een email zegt dat meer over jou denk ik.
Ik heb je nergens getagd, dus ik denk dat je dat verkeerd hebt gezien. En ja, misschien was het wat kort door de bocht om te concluderen dat het betrekken van Manfield bij deze discussie vanuit negativiteit is gedaan. Maar ik vind het w een voorstelbare conclusie.
Ik begrijp dat veel mensen het hier niet met mij eens zijn, maar wat ik al zei: ik had de behoefte om mijn andere mening te verkondigen en iedereen mag daarmee doen wat zij wil.
Oh excuses, dat was iemand anders die mij tagde met het emailgezeik.
Mmm vind wel dat je klein beetje aangebrand reageert. Het is redelijk logisch dat er niet vanuit wordt gegaan dat het een mail is met: goh wat leuk dat jullie met haar samenwerken. En de vraag zal verder ook niet superneutraal zijn, maar eerder richting: wat vinden jullie ervan dat Annick nu zo in de schijnwerpers staat oid. Verder mag ieder voor zich bepalen of ze zo’n mail wel of geen ‘goede’ actie vinden, toch?
Edit: de vraag kan wel neutraal zijn, maar de intentie ervan zal niet neutraal zijn. Je wil er namelijk toch wat mee bereiken lijkt mij. Anders stuur je het niet.
Wat goed dat het artikel toch geplaatst is!
Ik reageer gewoon op comments met suggesties die niet waar zijn. Vraag is neutraal en het zal mij een worst wezen wat dat bedrijf er mee doet. Maar goed, dat je het niet er mee eens bent mag natuurlijk, maar is wel mosterd na de maaltijd.
Daarnaast: fuck dat wijf dat ze een advocaat inschakeld die mensen op hun werk emailt nadat ze kritische vragen hebben gesteld. Lekker hypocriet ook weer.
Oprechte vraag: als het je een worst is wat het bedrijf ermee doet, waarom mail je het dan?
Ik zeg verder niet dat ik het wel/niet met je eens ben, maar ben dan wel nieuwsgierig waarom je dat dan doet.
Omdat ik nieuwsgierig ben wat een bedrijf er van vindt. Ik ben lekker egoistisch en doe het voor mezelf, zodat ik consciëntieuze keuzes maak qua (in dit geval) schoenen kopen. Dus ja, positief of negatief, lijkt me helemaal niet erg. Het is hetzelfde als vragen over hoe een bedrijf met duurzaamheid of milieu bezig is. Waarom dat niet doen met gezondheid?
Edit; En op twitter vraagt iemand gewoon direct aan Manfield wat ze er van vinden, dus ja.
Volgende week heeft ze wel een vlog en daarna weer om de week. Ben erg benieuwd naar de vlog van volgende week. Kan niet wachten
Hahaha ik mag een automatische defibrilator (AED) bedienen, dan kan ik vast ook een harttransplantatie aan, toch?
We kunnen samen een kliniek beginnen jongens!!!
Ik ben zelf benoemd allergoloog bedenk ik me net!
Mag ik meedoen? Voor de moneyz Ik heb verder geen ervaring, maar dat maakt niet uit toch?
Ik heb hooikoorts, verdien ik dan ook een titel?
Is het niet een idee om Anna Nooshin te dm’en, het is bekend dat zij annic niet moet toch?
En dan.