Sorry nog niet gezien
Moet ik mn post verwijderen?
Volgens mij zag ik net Scarlett en Joyce in de binnenstad van Amersfoort. Kon het niet heel goed zien want ging snel, maar ik dacht echt die ken ik ergens van.
Typisch Shifra. Spreek haar niet tegen, want ze kan 0,0 tegen (opbouwende) kritiek.
Manon krijgt een meisje
Ik vind haar echt niet leuk of interessant. Smaken verschillen gelukkig maar ik heb nooit begrepen waarom zij best veel volgers heeftđ¶
Echt bizar. Ik twijfel iedere keer of ik haar wil blijven volgen. Zij zit echt op een wolk van arrogantie.
Ja precies, ik heb haar na een woordenwisseling in de DM ontvolgd. Voor mij heeft ze allang de gunfactor niet meerâŠ
Ik heb haar nooit gevolgd maar van wat ik hier voorbij zie komen is het echt een onsympathiek type. Ze zit nu al in mân irritatie zone.
Dit kwam niet voorbij in mijn timeline op fb
Spoileralert: âWeâ zijn de ouders van Scarlet die ooit een huis kochten voor 5 ton in gulden en het toen weer verkochten voor 1,5 miljoen in gulden en daarnaast is het een samenwerking over de hypotheekservice van de SNS
Hoe wij een huis kochten van 1,5 miljoen? niet.
Ja dahaag. Zo kan ik het ook. Hoezo clickbait?
Ik wordt spontaan kortademig van deze foto omdat ik me voorstel wat voor parfum en deo wolk er rond een groep van 30 pwrsonen hangtâŠ
âItâs lonely at the topâ nou niets staat je in de weg om je kast van een huis te verkopen en weer met het plebs te gaan wonen. Jesus, rich people problems are the worst.
Nieuwe instagram cursus pilot prijs is 177 euro en al ruim 80 hebben zich inmiddels aangemeldâŠ
14.000 euro⊠Doet ze goed!
Aan alle deelnemers:
Sjenkie hoeft niet meer te werken, want Kelly verdient genoeg knaken zo. De pagina over de cursus staat trouwens vol met schrijffouten. Misschien kan ze zelf eens een online schrijfcursus volgen Die 80 mensen zullen vast allemaal fans (wannabe Kellyâs) zijn.
Begrijp niet dat als je zo onprofessioneel bent en niet eens een correcte tekst hebt, je zoveel animo krijgt om zoân flut cursus bij je te doen.
Het is dat ze een groot aantal volgers heeft die dit soort dingen door de vingers zien, maar professioneel zou ik haar niet noemen.
Sorry, ik heb het héél druk op het moment.
Wel slim van Kelly dat ze het zo uitbuit. Mensen kiezen inderdaad voor de cursus omdat zij het geeft en niet omdat ze bekend is door haar deskundigheid.
Godvrdomm ik doe het zelf wel weer want ik heb niks te doen vandaag en een dag niet gehaat, is een dag niet geleefd. Even kijken of ik nog ergens een emailadres heb waar alle spon, oh ik bedoel spam, heen mag.