Mommybloggerstopic #2

Take one for the team! I :heart: you

I will report back. Tenzij ik hier opeens een goedlopende instagram carrière aan overhoud want dan meng ik me uiteraard niet meer tussen de plebs hier.

Edit: begint al goed. Je moet verplicht aanvinken dat ons Kel inspiratie en nieuws toe mag sturen via email anders kun je niet verder.

20 likes

@Nescio ter info: ik kan vandaag niet modereren. Volg een cursus.

56 likes

Ik heb zo’n schijthekel aan spon voor huizen. Het wordt altijd gebracht alsof zij de oplossing hebben waarmee jij als plebs toch je droomhuis kan kopen. Maar het komt er altijd op neer: als je een fatsoenlijk huis wilt kopen in deze tijd moet je a) vermogen hebben b) naasten met vermogen hebben c) doorstromer zijn.

7 likes

Love this :joy::joy:

Exact.
Het is geen wonderformule maar de enige formule :woman_shrugging:t3:
Mijn vader heeft dit ook zo kunnen doen (& dat is grotendeels ook geluk van de mogelijkheden hebben in de juiste tijd instappen). Telkens doorverkopen en uiteindelijk door telkens veel overwaarde groot wonen.

Maar als je in de markt van vandaag in moet stappen, zijn de stappen zoals hij ze zette al weer bijna onmogelijk? Dus… idd stop🙅🏼

2 likes

Jezus, ik krijg oogpijn van die schrijfstijl. :sob:
Mensen die hierin trappen kunnen beter een cursus 'Denk - trap er niet in! ’ volgen :exploding_head:

2 likes

Klik weg, hang op, bel uw bank

14 likes

Pas maar op, it’s lonely at the top heb ik gehoord.

1 like

Verbaast me niks dat ze rijk zijn, vond haar moeder altijd al een beetje koude kakkerig-overkomen… :grimacing:

2 likes

Klinkt heerlijk!

2 likes

of “nee is ook een woord”.

1 like

Ik kwam laatst een tegenbeweging tegen op een billboard langs de snelweg!

Www.zegnietnee.nl

1 like

Coco en Clarence waren natuurlijk al bezet.

1 like

Ik heb een comment achtergelaten onder de post op hun blog maar die worden blijkbaar gemodereerd want hij komt er niet door. Zie nu dat ze sowieso weinig comments hebben, begrijp nu wel waarom!

Komt een beetje hooghartig over

1 like

De Kellycaresse AcadAmy, please zeg me dat die spelfout opzettelijk is.

2 likes

Hoe bedoel je?

Die tekst van IVVJ dat ze zo trots zijn op hun dure huis (blijkbaar van de ouders van IVVJ wat ik hier lees) en dat het lonely is at the top :face_vomiting:

5 likes

Vreselijk toch. De infopagina van haar cursus staat ook vol spelfouten. Maar ach wat maakt het haar uit, mensen melden zich toch wel aan.