Mommybloggerstopic #2

Verder zijn er geen mommyvloggers die op knappen staan. Ben wel benieuwd naar de naam van haar tweede zoon.

Ga nog ff een paar keer de trap op en neer want dit duurt echt veel te lang allemaal

3 likes

Kun je in het juiste topic posten ajb.

3 likes

Mommyrator

2 likes

Oh ik ben vandaag bij de Aldi bij Kelly in de buurt geweest, nu voel ik me heel speciaal dat ik op de parkeerplaats geweest ben waar ‘aanstaande’ vloggers gemeet hebben. :joy:

Was trouwens een ellendige en onlogische parkeerplaats, maar dat terzijde

4 likes

Martine die in haar stories aan het babbelen is en alleen maar aan haar haar zit te frunniken.
Niet om aan te zien, STOP IT.

3 likes

Die 3 seconden in die hele reeks? Wauw inderdaad, supervaak zeg!!

Echt, wat een onzin van ‘hele tijd’. :joy:

Euhm ik zie ook wel een geheime kannibaal en een toekomstige vegan vlogger

2 likes

Ik kan deze starwars referentie opzich wel waarderen

Stiekem

En komt er nou bobba te staan als je marieke zegt??

Ohnee @Monstertruck :joy::+1:t3:

2 likes

Ik weet niet zeker of het dit topic was, maar het ging laatst over de moeder van Martine ergens hier. Ze hebben nu samen een video gemaakt. Aan het einde benoemen ze heel kort die vervelende periode, ze gaan er niet inhoudelijk op in, maar verder hebben ze het vooral over hun goede band en leuke dingen. Die moeder is nog wel Jehova’s Getuige, dat werd ook gevraagd hier geloof ik.

1 like

Shifra heeft net als Wil&Tien nu ook de iDeal of Sweden spon en neemt drie stories op over hoe goed die hoesjes voor je telefoon zijn en dat ze daardoor niet kapot vallen. Leugens!!!

Gelukkig heeft ze genoeg volgers die haar op haar plek zetten

2 likes

Ja want iedereen flikkert die dingen zomaar ff van een flatgebouw :roll_eyes:

8 likes

Ik elke week op zaterdag om 12.00 uur. Jij niet?

6 likes

:joy::joy:

Dit vind ik behoorlijk arrogant, ze maakt hier gewoon dr volgers belachelijk.
Shirley had laatst ook die spon en die postte tenminste gewoon eerlijk dat het merk ook wel steken laat vallen. Geloof hele lange levertijd

4 likes

Bij shirley was het geen spon.

Ohh vandaar de eerlijkheid :sweat_smile: twijfelde ook een beetje of t spon was of niet. Maar meende me te herinneren dat ze er voornamelijk in instastories over postte, dus had niet terug gezocht, omdat ik dacht dat het toch weg is

1 like

De naam!

2 likes

Voordat we weer drie dezelfde discussies hebben in alle bloggertopics.

2 likes