De Maffe Mama’s
Nee bijna 40. Ze zijn natuurlijk elkaar allemaal gaan volgen.
Zit alle getagde personen te bekijken, super interessant wat voor type mensen zich inschrijven voor een dergelijke cursus.
En klopt dit Engels wel? ‘Mama off?’ Nee toch?
Moeder uit Hailey
Haha ook echt die kledingmaat van haar kind erbij.
Je weet maar nooit dat een bedrijf haar ontdekt en gratis kleding opstuurt
Hahahahaha jezus.
Ik wil graag een analyse van al deze personen. Liefst door @Karl_Lagerfeld en @Zemraluani (volgens mij wonen ze nl allemaal in woerden)
Alhoewel dan heeft de cursus van Kelly wel zin gehad, want als je besproken wordt op een forum heb je t wel gemaakt. Toch Inge Bobba?)
Ik lach er nu wel een beetje mee, maar als je die profielen bekijkt, dan is het eigenlijk echt beschamend (en zelfs schrijnend) dat K.elly hier haar nieuw business model van heeft gemaakt, terwijl het in werkelijkheid (in mijn ogen) wat naïevere vrouwen zijn die hopen dat ze door die 400 euro uit te geven ook zo’n luxe ‘vloggersleven’ als kelly kunnen hebben. Ik vind het echt misbruik maken van je positie als vlogger om de iets minder kritische/minder ‘intelligente’ (mag ik dat zeggen?) volger te lokken naar dergelijke praktijken.
Volgens mij weet kelly zelf heel goed dat die mensen het niet per se ‘gaan maken’ in die vloggerswereld.
Dat ze het dan nog onder het mom doet om ‘andere te helpen om te doen waar ze blij van worden’ vind ik nog kwalijker.
Of wellicht een zwangerschapsapp…
Ff snel gekeken maar het is gewoon armoe troef. Wil er niet eens lullig over doen, het is al erg genoeg dat ze (gemiddeld zo’n 120 volgers/10 likes per volger) €400 hebben neergepleurd voor deze cursus en allemaal ondernemer in hun bio hebben staan.
10 mamavloggers
2 “chronisch zieke” vloggers,
1 zelfbenoemde “Tupperware expert”
Geen letterlijk Woerden gespot, maar Woerden is een mindset en daaraan voldoen ze stuk voor stuk.
Nou ik ging ook ff kijken hoor en toen kwam ik bij papa Sjenkie terecht.
Heel ver verwijderd van de mannenwereld? Alsof huishoudelijke taken voor vrouwen zijn. BAH.
En waarom doen ze dat middelste kindje nooit een staart in, arme kind zit altijd met het haar in der gezicht.
En nu gaat z’n zus OOK nog een vlogkanaal beginnen. Al vond ik die wel sympathiek overkomen
Er zit er 1 tussen die ‘onderneemsters helpt hun droom te starten’. Als die zelf nog een cursusje van Kelly nodig heeft plaats ik hier mijn vraagtekens bij.
Dit is echt exact hoe ik me erbij voel… bijna sneu
Kawei?
Ugh ik haat dat Star Wars tekstfluppeltje
Ahh eigenlijk echt sneu dat mensen in zoiets trappen als vlogcursussen enzo. En dan niet bij een professionele instelling maar iemand die zich voordoet als je beste vriendin.
Kelly gaat overigens ook een Instagram cursus geven terwijl die van haar echt niet goed is.
Wat is er niet goed aan die van haar? #leek
kuchpyramidespelkuch
Deze vibe krijg ik er ook van. . Waren ze ook niet samen naar zo’n vreemd seminar weekend geweest een tijdje geleden?