Same here en die keuze vind ik echt wel eens jammer want het zijn zulke mooie kindersđ
maar zolang ze er zelf niks van kunnen vinden cq de consequenties enigszins in kunnen schatten ga ik het niet doen.
Maar buiten dat; zo raar dat je klasgenootjes over 8 jaar zitten te geinen over jouw moeder waar ze filmpjes van zijn tegengekomen waarin ze tips geeft over menstruatiecups etc. Of zou dit een generatie kloof zijn dat ik.me dat niet kan voorstellen?
Heeft Annic wel is gezegd hoe lang het duurde voordat ze zwanger was? Behalve dat ze een aantal keer heeft geroepen dat het niet vanzelf ging en lang duurde?
Ze was toch nog maar hartstikke kort samen met die kerel. Dan kan het zwanger proberen te worden toch nooit heel lang hebben geduurd? Of mis ik hier iets.
Plus er is geen medisch traject bij betrokken geweest ofzo toch⊠?
Volgens mij heeft ze er een filmpje over opgenomen dat het 2 jaar duurde (waaronder 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap).
Volgens mij geen medisch traject maar wel iets van een zweverige hormonen dokter?
Oh en de allerliefste kreeg vrij als ze ovuleerde?
Waarom onthoud ik dit.
Ik ben echt een jaloerse kantuurtrut tegenover Annic.
Ze âmoetâ maar 2 dagen in de week werken. Haar kind slaapt sinds dag 1 door. En doet het voor de rest ook voorbeeldig.
Ze kunnen doen wat ze willen bij die verbouwing, lijken niet op de centen te moeten letten. En ze moeten zelf niets doen.
En ze heeft het perfecte figuurtje en de perfecte huid.
En ja niet alles in haar leven zal rozengeur en maneschijn zijn. Maar het lijkt wel zo en ja ik ben zuur. Na 9 maanden verschillende malen per nacht moeten opstaan, mijn eczeem ( die hierdoor helemaal van slag is en een komende verbouwing waar wij zelf veel moeten doen en goed moeten rekenen over alles.
En ja ik ben wel dankbaar voor de goede dingen in mijn leven.
Ik had deze post grotendeels kunnen schrijven. Alles, maar dan ook alles in haar leven lijkt zo perfect.
In plaats van dat ik stop met haar te volgen op Instagram of haar vlogs te bekijken doe ik juist het tegenovergestelde?! Ik vind het fascinerend en irritant tegelijk, maar kan niet stoppen met kijken.
Voor mij komt Michelle Bollen hier ook wel bij in de buurt, alleen is het bij haar allemaal een stuk normaler en down to earth. Kan mij daar een stuk beter mee identificeren dan Annic.
Ik heb dat ook met Annic, merk dat ik er zo gefascineerd door ben haha. Het vervelende vind ik wel dat ze dat ze beweerd dat veel werken een keuze is en zij bewust 2 dagen werkt om meer te kunnen genieten etc. terwijl het voor zoveel mensen geen keuze is denk ik dan? Het lijkt af en toe alsof zij in een perfecte bubbel leeft.
Gelukkig heb ik dat stuk gemist van dat minder werken een bewuste keuze is. Mijn irritatieniveau zou +100 gegaan zijn.
Vooral omdat zij zelf zoân leven naar voren brengt waar in geld en voorkomen toch belangrijk lijken.
Als iemand die heel zuinig leeft en met weinig tevreden is mij zou vertellen ja ik heb ervoor gekozen om maar 2 dagen te werken maar dan pas ik de rest van mijn leven erop aan. Dat is een heel ander verhaal en daar heb ik bewondering voor. Maar mij ( ons) zou het niet lukken.
Annic leeft ook in een bubbel. Eerlijk gezegd vraag ik mij af of zij wel snapt hoe de echte wereld in elkaar steekt. Ik volgde haar altijd graag, maar ben gestopt toen ik mij maar bleef irriteren aan de perfectie die zd uitstraalt en het feit dat ze tegen alles en iedereen zei dat veel werken een keuze is. Zij heeft makkelijk praten. Ze komt uit een welgesteld gezin, heeft jarenlang meer dan fulltime gewerkt en plukt daar nu de vruchten van en haar man is piloot. Ze heeft dus wel jarenlang keihard gewerkt anders was ze nooit zo ver gekomen als nu maar dat vertelt ze er niet bij.
Wat ze niet lijkt te begrijpen is dat je het leven dat zij leidt niet kan leiden met twee normale salarissen. Dan woon je gewoon in een rijtjeshuis en moet je ook op je geld letten. Niets mis mee, maar zij mist echt dat stukje realiteitszin.
Ja dat laatste, dat is het precies. Ze heeft echt geen idee hoe het gros van Nederland leeft. Ik erger me dood aan haar en toch blijf ik kijkenâŠ
Ben wel heel blij om te lezen dat we ons er allemaal aan storen en haar in een bubbel vinden leven, maar toch massaal blijven kijken.
Nu voel ik mij iets minder stom hierover haha!
Veel werken is geen keuze maar een noodzaak omdat ik anders niet rond kan komen met 2 kleine kinderen. Jezus dat soort opmerkingen zijn zo zo vervelend. Ik kan overigens extra van mijn kinderen genieten als we wel samen zijn. Even lekker alles op mezelf betrekken maar ik denk dat het leven al duur genoeg is.
âja maar het is echt een keuze hoor. Jij KIEST er voor om in het huis te wonen waar je nu in woont. Je kunt natuurlijk ook goedkoper wonenâ. KOTS. echt serieus toen ik dat las op instagram ben ik haar meteen overal gaan ontvolgen. Bah bah bah.
Ja hele volwassen uitspraak voor iemand die allang haar schaapjes op het droge heeft⊠Walgelijk
Ik heb jaren geleden eens onenigheid met haar gehad op zakelijk vlak. Ze stond sowieso altijd bekend als âdie harde zakelijke tanteâ en was niet geliefd, ook niet onder haar werknemers. Niet voor niets rouleerde de âhoofdredacteurâ van ILFN om de zoveel maanden. Wat ik van collegaâs begreep is dat ze echt geen sociaal leven had. Dus, en ik weet hoe gemeen dit klinkt, als ik zie hoe âperfectâ alles bij haar lijkt, denk ik weleens: toen dacht men dat ook en het was verre van waar. Neem het dus vooral lekker met een korreltje zout!
Ik verbaas me altijd weer hoe vaak Kelly C en Co weekendjes weg gaan, op vakantie gaan.
Moet die man niet werken?
En volgens mij is ze gestopt met dat lelijke filter op haar fotoâs op IG.
Vond dat toen zo zo zo zonde dat ze mooi bewerkte fotoâs van een professioneel fotograaf zo vervormde door dat lelijke filter er overheen te plakken.
En moet die dochter niet gewoon naar school?
Vanaf 5 jaar is leerplicht, dus volgens mij wel. Maar misschien krijgt zij uitzondering, want haar mommy is een bekende mommy vlogger!
Life with 3 gurls, life with much vacay! Oh nee nu ben ik een zuurpruim he?
Ze hadden studie dagen ofzo zij ze
Wanneer gaat iemand Kelly vertellen dat 3 kinderen echt geen unicum is? Ze doet soms net of ze in aanmerking komt voor het programma âeen huis volâ. Word er een beeeetje moe vanâŠ
Hahaha ze is special snowflake in blogland toch?!