2wmn ben ik ook mee gestopt kon mij echt helemaal niet meer boeien. Mommyhood was één van de favorieten maar waar ik mij de laatste tijd erg aan stoor is dat ze altijd zo met zichzelf bezig is. Al vind ik de situatie waar ze nu in zit wel erg sneu. Mamablogger volg ik nog en soms The Mommy Diaries.
Dat zie ik steeds vaker bij meer bloggers. Heel veel geposeerde foto’s van zichzelf
Wat is de situatie waarin ze nu zit? Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik kan zo snel niks vinden op haar blog?
Ze zit er doorheen, het werk wordt steeds pittiger omdat de veranderingen snel gaan
Soms zou ze een gewone baan willen hebben en niet meer altijd bezig zijn met laptop en social media
Dit ja. Ik vind bv Diesna leuk om te volgen. Maar ik zie nu al een maand vergelijkbare foto’s bij de ijhallen. En ondanks dat het best leuke foto’s zijn, vind ik het nu niet leuk meer om naar te kijken.
Vind die Bart zo lief trouwens (en knap). Maar Diesna zet hem echt weg al een sulletje soms ofzo. Ik weet niet.
Ik snap ook echt niet dat ze niet een slaapcoach/trainer inhuurt. Over het algemeen werkt dat 9 v/d 10 keer gewoon heel goed. Als iemand die vraag stelt in de comments reageert ze ook altijd met iets van we doen het op onze manier.
Ok. Maar blijf dan ook niet zo zeiken over die slapeloze nachten als je geen hulp wil inschakelen na 1.5 jaar shit nachten.
Of alles met een geel vest aan, ook zoiets
Die comment zag ik laatst inderdaad ook en daar word ik dan wel een beetje geïrriteerd van. Mensen zeggen het met de beste bedoelingen. Ik vond haar de laatste tijd echt heel leuk en ze schrijft goed, maar dit vind ik dan wel jammer. Om het straks vervolgens wel te doen en dan te zeggen van proberen kun je leren
Dit vind ik van bijna iedereen met een camera gericht op z/n/haar snufferd. ZO stom en ik erger me zo graag.
Haha ikog dubbel om jullie commentaar!
Heerlijk! Ik ben het eens met de meeste van jullie.
Wat het eigenlijk is, het is gewoon allemaal te narcistisch. Maar ja, je mag ze niet aanvallen natuurlijk.
Life by Rosie vind ik niet zo boeiend sorry.
En eigenlijk heb ik ook niet zoveel tijd om structureel te volgen van bloggers. Maar soms als ik tijd heb, wil ik iets inspirerends zien. En niet een promotie van één of ander iets.
Ik hoef niet de kinderen in beeld te zien. Maar gewoon wat meer diepgang ofzo. Lastig te omschrijven. Of leuke tips om te doen met je kind(eren).
Dit is zo niet waar. Vaak is er sprake van aangeleerd (ontstaan) gedrag, zonder dat je dit zo wilde. Een slaapcoach zoekt samen met jou uit hoe jij het gedrag in stand houdt. En ja daar hoort zelf in slaap leren vallen zonder dat mama hier bij helpt of jou ‘gerust komt stellen’ (aka wakker houden en paniek aandacht geven) bij en dát is idd met even gecontroleerd laten huilen. Maar samen zoeken naar die blinde vlek is main focus en dat is zoveel meer dan ‘zegt alleen laat lekker huilen die handel’.
Zucht
Nee. Ik werk met een doelgroep die wel is coaching krijgen / het nodig hebben.
Sjonge laviesanne oid is ook echt een aaneenschakeling van gezeur zeg.
Ja he? Vond haar altijd leuk en grappig, maar de laatste tijd is het alleen maar kommer en kwel.
Zijn er überhaupt nog leuke mommybloggers/vloggers? Dat wil zeggen: positief, origineel en niet 200% spon?
Onmogelijke drie-eenheid
Ik volg echt niets meer wat een rust zeg, ik vond het op een gegeven moment zo uitgekauwd en jammer dat er echt teveel spon was. Ik kreeg gewoon net serieus rillingen van die Elise met meneertje condoom… Ook echt super akward on dat bijvoorbeeld later over je ouders op Google tegen te komen. Enige die ik erg leuk vind, is geen mommyblogger maar wel leuk om te volgen is Romy. Vind het wel jammer dat Bobby niet meer te zien is.
Ik volg ook steeds minder. De shoplogs nog wel eens maar de vlogs ben ik helemaal mee gestopt. Bij Elise Joanne bijvoorbeeld: van de 4 artikelen per week zijn er 2 vlogs en 1 fotoverslag. Je werk bestaat dan serieus uit je eigen leven vastleggen? Ja dat is influencer zijn, I know maar het irriteert me😉
Ik vind het nog steeds vreemd dat veel bloggers zichzelf als product op de markt zetten maar dat je geen kritiek mag hebben anders ben je een hater, jaloers etc.