Om het plassertje
Alsof dat ding er de hele tussentijd permanent om heeft gezeten š¤¦
Hahaha ja zoals het beschermlaagje plastic op een nieuwe telefoon.
Bijzonderkleinwonder plaatst dat iemand haar kind lelijk noemt. Ik snap ook zo niet waarom mensen de behoefte voelen zoiets te delen met een moeder.
Die zus van Nanne heeft een heel bevalplan opgesteld ben altijd benieuwd wat er van over blijft als ze daadwerkelijk gaat bevallenā¦sommige dingen zijn ook gewoon logischā¦
Vond haar bevallingsplan nogal zweverig en overdreven. Hoop voor haar wel dat het gaat lopen zoals ze wilt, maar ze wilt bijvoorbeeld echt niet in het ziekenhuis bevallen, terwijl als dat medisch nodig is je toch zal moeten. Daarnaast mogen mensen ook niet zeggen wanneer ze moet persen want dat voelt ze zelf wel? En dat van die placenta dat ze die wilt laten capsuleren. Vrij heftig en zweverig allemaal.
Ik dacht: wat is placenta capsuleren? Een rondje Google zegt dit:
"Je kan de placenta zowel rauw (denk aan een smoothie) als gecapsuleerd eten. Ook bestaat er de mogelijkheid tot het maken van een tinctuur of het maken van chocoladetruffels.
Er zijn twee methodes om de placenta te capsuleren: de rauwe methode en de gestoomde methode."
Iehl, placenta smoothie?? placenta chocoladetruffels???
Ik zag vandaag op insta dat Suus nu een vriendin zoekt. Als in lover volgens mij. Niks bijzonders uiteraard maar misschien was dat dan de reden dat haar relatie of huwelijk is stukgelopen.
Ja gatver snap echt niet dat dat een ding is tegenwoordig.
Vind het ook raar van dat persenā¦ vind haar dan echt een typje dat helemaal in paniek schiet maar goedā¦
Moeder van Roos? Zij is al een tijdje geleden uit de kast gekomen en ik denk wel dat het de reden was dat relatie met de vader van Roos stuk is gegaan. Volgens mij heeft ze dat niet specifiek zo gezegd, maar ik volgde haar wel rond die tijd en ik vind het redelijk 1 + 1 = 2.
Maar ik ben haar niet, dus ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Ah ok dat heb ik volledig gemist.
Voor mij valt Alboe in hetzelfde straatje als Kelly Caresse: huismoekes die nu vol voor de spon/het geld gaan over de rug van hun kinderen
Zijn er Ć¼berhaupt nog inspirerende mommybloggers hier in Nederland?
Op een gegeven moment zien ze alleen nog het geld wat verdiend kan worden. Door als reclame bord te fungeren. Maar ik ben al die vtech shit en ander plastic geneuzel zat.
ik vind lifebyrosie.nl wel leuk en inspirerend maar ik weet niet of je het echt onder de titel mommyblog kunt zetten.
Ik ging meteen kijken, maar klikte ook meteen weer weg door de titel van haar nieuwste blog. Een eigen coachingspraktijk starten. Gaat heen.
Maar ze zouden inderdaad best zussen kunnen zijn ja ;p
Zelf kijk ik eerder naar online magazines, bijvoorbeeld kiind.nl, die dus niet over de bloggers zelf gaan maar over het onderwerp (ouderschap & opvoeding). De meeste bloggers worden na verloop van tijd vaak zo navelstaarderig.
Haha vind je? Qua karakter of uiterlijk? Ik zie het niet zo.
Ik vind haar ook leuk en haar kindje vind ik echt een schatje. Waardeer het ook dat zij niet enkel spon binnenharkt, maar juist naar de rommelmarkt gaat om te shoppen.
Het gezinnetje van Hans en Shifra lijkt me liefdevol en warm.
Ik vind Hans en Shifra ook heel leuk om te kijken. Vooral ook de Amerika vlogs. Leuk in elkaar gezet.
Ik erger me dan nu aan Femke Meijer met haar zogenaamde duurzame levenā¦
En laatste tijd ben ik een beetje afgestapt van 2wmn. Kijk hun vlogs soms nog wel als ik er zin in heb.
Ik ben ook gestopt met 2wmn. 80% gaat over dat boek, werd er helemaal gestoord van.
Hetzelfde! En blogt Kelly Caresse nog wel? als ik al kijk zie ik alleen maar videoās