Mommybloggers topic

Precies! Ze heeft mazzel gehad. Nu zijn er veel meer bloggers. Veel meer daarvan schrijven beter en steken er veel meer tijd in. Dat gevoel heb ik er heel erg bij Shirley van Mommyhood en Marisca van Mamablogger. Zij schrijft zelfs iedere dag en werkt nog 32 uur. Dat vind ik inspirerender dan Kelly die tegenwoordig nog meer drie keer per week wat schijft of een videootje heeft. Kan echt niet begrijpen dat mensen haar dan een voorbeeld vinden. Van wat?

2 likes

Hihi nu wel ja.

Zo pijnlijk als mommybloggers ongegeneerd klagen over de prijzen van bijvoorbeeld een ledikant of kinderwagen in de hoop er één gesponsord te krijgen.

Mrsmama (die ik altijd wel leuk vond maar die erg schooierig is geworden) wil graag een antracietkleurig ledikant en post een plaatje van een ledikant in die kleur, van bijna 800€. Ja, dat is duur.
Maar volgens mij is het niet zo heel moeilijk om zelf een ledikant in de juiste kleur te schilderen. Ik heb een ledikant van mijn zus overgenomen en zelf geschilderd in de kleur die ik wilde. Kosten: 2 middagen verven en 60€ aan verf.

2 likes

Ja leuk hè! Ben zelf ook zwanger dus vind het ook leuk! Hopelijk houd ze ons veel op de hoogte !

1 like

Na de zwangerschap van Fos kwam meneertje rubbertje de hoek om kijken. Wij wisten ergens wel dat wij op relatief korte termijn aan een tweede wilde beginnen en vanwege mijn mentale gemoedstoestand toen leek een dot aan hormonen mij niet wijs. Het voordeel was dat toen wij eenmaal de wens kregen om Hazel te ontvangen het rubbertje eraf kon en ik niet meer hoefde te ‘ontpillen’ wat ik een vreselijk proces vond de vorige keer.

De enige reden dat ik nog op de site van Elise Joanne kijk is vanwege dit soort heerlijke misbaksels van teksten. En ze stelt niet teleur.
Meneertje rubbertje. Echt serieus :sob:

33 likes

Denk dat zij dat echt zo ziet. Op de fertiliteitsafdeling in het ziekenhuis ook geboortekaartjes met zulke teksten. Denk dan automatisch ‘haha, ja ontvangen van het lab.’.

2 likes

HET RUBBERTJE ERAF KON

5 likes

En bedankt

Nu moet ik weer de halve dag huilen.

Edit: Ik ben nu bij het kopje ‘Mijn “Reis”’ nee nee nee nee

5 likes

NEE?! Ongelofelijk. Hoe krijg je het getypt?

2 likes

‘gedragsverbetering wat zich vertaalt’…

4 likes

Wie is Tom Gorny? Wat is deze? Wat lees ik? Dit is verschrikkelijk!

4 likes

“Wij wilde”??:expressionless:

1 like

het elke dag slikken en mijn ervaringen daarmee besloten mij te doen laten zeggen tegen de verloskundige

enne, een decennia. een heel decennia. weet je wel hoe lang dat is!

4 likes

Dat zij überhaupt Boortje op het punt heeft gekregen om het rubbertje achterwege te laten. Haar taalgebruik werkt bij de meeste mannen als anticonceptie.

15 likes

Allemachtig, net als je denkt dat het niet erger kan… Dat er nog bedrijven zijn die haar serieus nemen :roll_eyes: En dan die Boris is die oké met dit soort schrijfsels?

1 like

Het enige woord wat bij Elise en haar family past is ‘gezapig’.
Alles aan haar is gezapig.

5 likes

Omg meneer rubbertje

10 likes

Intens

2 likes

Hahah hoe krijg je het serieus verzonnen. Zou ze het ook zo tegen haar vriend zeggen? Doe jij meneertje rubbertje even om meneertje Boris?

6 likes

Ik vraag mij af of haar ouders haar blog ook zouden lezen…