Betere titel voor die column: oma vertelt: hoe ik met de jaren steeds zuurder werd.
Ik vind dat soort mensen altijd een beetje jaloers overkomen.
En na dit soort fijne momenten met het gezin is opruimen zo gepiept. We hebben sinds kort een nieuwe stofzuiger gekregen en lieve mama’s en vrouwen, deze wil je gewoon hebben. Dit is de Bosch Unlimited, een super krachtige snoerloze stofzuiger waarmee je in binnen no time je messy eethoek weer schoon krijgt, zodat ik me daarna weer snel bij het gezin kan voegen. En trouwens niet alleen handig voor je eethoek, eigenlijk ieder hoekje in je huis, zelfs de plafonds of bijvoorbeeld in je auto. Deze huisvrouw is er helemaal happy mee!
Oh ik moet steeds zo kotsen van Kelly… Naast dat alles spon is krijg ik gewoon zo vaak rillingen van haar
Ik las dat er kelly 2.0 komt. Zag iets in haar stories voorbij schuiven. Er komt een nieuw logo, en ze gaat meer zichzelf laten zien. Misschien dan ook eens minder spon?
Verder heb ik niet alles gelezen, ik kijk eens in de zoveel tijd bij haar om mij vervolgens weer te irriteren aan alle spon.
Ik lees haar ook sporadisch, in de meest simpele artikelen komt er al spon voor. Buiten dat komt het gewoon kneuterig over dat wij vrouwen moeders echt deze stofzuiger nodig hebben zodat het de messy eethoek kan opruimen en dat je je daarna weer snel bij het gezin kan voegen. Ik zie niet het verschil met een andere stofzuiger of een stoffer en blik
Nou zij heeft die spon nodig, dus denk dat het niet minder wordt.
Misschien wil ze de kant op van 2wmn met een drie meiden mamma boek. want zij is de enige natuurlijk met drie kinderen en dan ook nog eens drie meiden.
Pfff sorry, maar wat een gezeur. Ouders moeten doen wat ze willen. Mijn moeder zegt heel vaak dat niemand een goede moeder (of vader) is en daarin heeft ze denk ik wel gelijk. Je zult toch altijd commentaar krijgen. Als je de hele dag met je baby geiten wil knuffelen is dat niet goed en als je wil werken en iemand op je baby laat passen ook niet. Je doet het nooit “goed”
In de ogen van anderen denk ik dan.
Opvoeden iets wat iedereen anders doet en nooit gelijk op gaat. Hoe mijn ouders opvoeden, daar doe ik dan sommige dingen toch weer anders.
Zo lang kinderen gelukkig zijn, niet mishandeld worden, moeten mensen zich niet zo bemoeien met het opvoeden en hoe de ouders het doen.
Misschien eens een leuk artikel of video over de overgang van 1 naar 2 of van 2 naar 3 kinderen? Daar heeft ze er al 4 van maar misschien kan ze in de 5e dan extra benadrukken dat ze bij nr 3 zo ervaren was dat ze die er echt zo even bij deed. Maar echt echt echt heel.ervaren he!
Als in: 3 meiden in 4 jaar. To the max ervaren zeg ik je.
Klaar met mn relaas.
Ik vond Shirley altijd heel leuk, maar stoor mij er steeds vaker aan dat alles altijd zo moeilijk is en ze altijd terug komt op bepaalde beslissingen.
Heb je het nieuwe uploadschema gezien met af en toe een artikel want ze wil wel kwaliteit leveren. sorry, maar dat deed ze normaal ook niet met alle spelfouten en de constante herhaling.
Ik zie nu bij Twinkelbella een artikel voorbij komen over de verhoging van de kinderbijslag. Mamablogger postte dit een paar weken geleden al. Ik weet dat je vaak herhalingen ziet in blogs over het moederschap, maar is er dan geen enkele blogger die naar andere bloggers kijkt en dit probeert te voorkomen. Plaats dan in ieder geval nog een artikel met een totaal andere insteek.
Hihi ze heeft toch verder best weinig om over te schrijven?
Dit heb ik ook. Vandaag wéer een artikel waarin wordt benadrukt hoe vreselijk het is als er kindjes komen spelen/als haar kinderen wat drukker zijn.
Zelfs de kadootjes in de schoentjes van haar kinderen zijn #spon…
Haha of Kelly kan binnenkort bij tell sell solliciteren genoeg ervaring met spon huishoudelijk apparatuur. Volgens mij neemt ze gewoon echt alles aan wat haar wordt aangeboden. Maar goed Kelly 2.0 moeten we misschien een kans geven want ze wil meer de diepte ingaan.
Ik vraag me af hoe je diepgang in het moederschap kunt brengen? Sowieso hoe zij diepgang in het mommybloggen wil brengen?
@Miep als er kwaliteit komt, vreet ik mijn schoen op.
Tegenwoordig is het helemaal in om een soort coaching te gaan doen naar je lezers om jezelf te ontdekken en jezelf gelukkig te maken jaja
Oh
Kelly 2.0 de mamma coach voor andere meisjesmamma’s!
Sorry jongens mamma’s of mamma’s met verschillende geslachten kan ik niet helpen. Heb daar geen ervaring mee.
Bij diepgang in de artikelen denk ik nog steeds aan Lindsay V. Zij kon echt een goed, onderbouwd artikel schrijven. Niet zomaar wat zinnen met spelfouten die elkaar herhalen. En die je zelf kan schrijven als je even 5 min voor Word zit.
En maakte ook keuzes voor haar kind die ik goed kon volgen.
Jammer genoeg is ze gestopt met bloggen.
Echt al die mommybloggers kunnen iets leren van haar artikelen.
Disclaimer: Ik ben Lindsay zeker niet zelf maar was echt fan van haar schrijfstijl. Vooral omdat je dat zo weinig terug vindt in de bloggerswereld