Mommybloggers topic

Ok, het eerste wat ik lees over drukte is: Skyler zit op school tot 15 uur en Maddox op crèche tot 17:30 uur. Wow, relaxed zeg haha.

Gek genoeg snap ik Shirley ook wel met spelen van vriendjes. Ze heeft dan toch 3 (drukke) kinderen in huis. en als ze buiten spelen moet je toch mee de eerste jaren.
Het wordt pas echt druk als de kinderen op sporten zitten. De een op voetbal en de ander op hockey bijvoorbeeld…Dan is het echt rennen en vliegen. Kan haar man natuurlijk gaan maar ik heb begrepen dat hij regelmatig weg is.dan komt het op haar neer.

Ja zo kan het wel.

Maar ja hoe verwerk je dan je super high tech stofzuiger :rofl:

Denk dat veel mommybloggers het ‘luchtig’ houden, bang zijn voor kritiek. En ja over een spon artikel kun je niet zoveel kritiek hebben haha.

Wauw ik heb even dat artikel van shirley gelezen maar wat is ze eerlijk! Ik kan dit juist heel erg waarderen en ik herken het deels ook. Ik vind dit zoveel prettiger lezen zeg maar dan van die mom bloggers die alles perfect willen laten lijken en doen alsof ze ook niet altijd perfect zijn omdat ze wel eens het flesje melk te warm hebben gegeven of de broodtrommel van hun kind vergeten zijn mee te geven op de eerste schooldag. Ik snap Shirley wel, ze zegt ook niet in dat artikel dat er nooit vriendjes mogen spelen, ze stelt zich gewoon kwetsbaar op en vertelt ook daarbij dat ze daarover een schuldgevoel heeft.

2 likes

Ik zag bij Elise ook al een vlog met schoen cadeautje dus zullen er wel meer volgen die dezelfde spon laten zien.

2 likes

ik zag net een artikel op het AD van een moeder die een tweeling heeft gekregen. Een van de tweeling heeft het syndroom van down en ze blogt erover. dit soort blogs vind ik veel fijner om te lezen

https://zonnetjeflorian.nl/

2 likes

Goede tip.
Ze schrijft niet heel samenhangend maar wel leuk met humor. En inhoudelijk mooi om te volgen.

Ik ging stuk om het stukje met die betty boop pyjama en muizensloffen.
Vind het altijd zo mooi om te lezen hoe tweelingen elkaar rust kunnen geven.

Maar zeeeer verstandig :slight_smile: zij is de beste blogger om twee redenen: ze kan écht schrijven en ze is ermee gekapt want privacy. Daar zouden die sponhengelaars eens een voorbeeld aan moeten nemen.

14 likes

Waarom gaat Kelly naar een 2.0 versie? Lopen haar bezoekersaantallen terug? Of heeft ze een andere reden?

Nog meer spon :roll_eyes:?

2 likes

Ik heb ook liever een eerlijke Shirley dan een Kelly die doet of het perfect is. Of nog erger: Elise joanne met haar immer-emotionele uitbarstingen.
Volgens mij heeft Shirley het best pittig. Ik vind haar soms aanstellerig maar weet ik veel hoe het is om introvert te zijn. Vind haar keuzes wel bijzonder. Waarom Maddox niet ook 3u ophalen?

2 likes

Lindsay blogt nu wel zakelijk voor Nibud! Maar heel sporadisch, maar wel heel leuk om weer iets van haar te lezen!

2 likes

Oh nee dat snap ik dan weer wel! Ze betaalt toch gewoon voor de hele dag en zo krijgt Skyler ook nog wat 1-op-1-aandacht in plaats van dat altijd te moeten delen met Maddox.

Ik vind d’r wel vrij negatief (of aanstellerig zoals jij zegt) maar ik vind d’r schrijfstijl gewoon leuk!

Wat Linsday betreft, ik volgde haar ook - en vond het echt zooo erg voor d’r toen d’r water brak in week 19 ofzo (weet 't niet meer precies). Maar misschien moeten we d’r maar niet bij naam en achternaam noemen want ze heeft volgens mij d’r blog verwijderd voor meer anonimiteit en anders wordt het steeds weer opgerakeld!

De naam van Lindsay aangepast in mijn originele bericht.

1 like

Top! Wie weet vind ze het helemaal niet erg hoor, maar just in case.

Nu we het over oude mommybloggers hebben. Wie volgde Manon en Bibian?
Ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.

Ja ik volgde ze. Vond het ook heel jammer toen ze stopten. Bibian is nog te volgen op twitter geloof ik :slight_smile:

1 like

Ik weet niet of het hier hoort of in het ‘andere youtubers’-topic, maar volgt iemand de Familie Wanders? Voorheen heette het Doortjes Blog geloof ik.
Doortje is niet hip zoals Elise of Kelly maar ik vind haar boodschappenshoplogs wel leuk. Alleen zegt ze wel vaak ‘helemaal prima’ en dat vind ik echt een jeukterm. :see_no_evil:

1 like

Ja ik volg haar! Zij is zo lekker gewoon en haar shoplogs zijn inderdaad erg leuk om naar te kijken (ik vind boodschappenshoplogs sowieso leuk, het is hetzelfde als stiekem in iemands winkelkarretje kijken)

1 like

Haha ja precies!
Na het kijken van zulke shoplogs voeg ik regelmatig ook wat van haar aankopen toe aan mijn lijstje, onder het mom van ‘goed idee, ik wil ook wel weer eens Mexicaans eten’. :joy:

1 like

Ga echt helemaal kapot aan die Indonesië-vlogs van de Huismuts. ‘Deze reis heeft echt een extra dimensie nu Pip erbij is’, ‘Pip doet het zo goed’, ‘Pip entertaint de hele groep’, ‘We houden niet vast aan een eet- en slaapplanning maar nemen het zoals het komt en daar vaart Pip wel bij’ en mijn persoonlijke favoriet: ‘Als iedereen moe is of alweer vooruit kijkt kunnen we van uitgerekend de kleinste in de groep leren hoe je in het moment leeft’.

4 likes