Modetopic

Trouwens @Prettyprettyprincess als ik nog een verzoek mag doen: ik zoek een halterjurkje voor mn verjaardag. Had al op asos gekeken maar kon niet direct iets vinden (of verkeerd gezocht) en gisteren zag ik bij mango wel iets, maar die was eigenlijk net te chic.

Hij mag kort zijn (maar niet dat je billen er onder uitvallen) en dus niet té chic (van chiffon ofzo). Of als je een tip hebt hoe ik zelf kan zoeken (misschien is er een andere term voor?) hoor ik het ook graag :pray:t3:

1 like

Mag ieh bodycon zijn of wat ruimer vallen?

Liever wat ruimer. Of a lijn ofzo. Mn bovenbenen zijn een beetje mn “probleemzone” dus dan vind ik bodycon of te kort niet zo mooi. Maar hij mag wel boven de knie zijn hoor. Maar gewoon niet zo’n ziepoesnennie haha

2 likes

Is goed ik zal vanavond even kijken voor je !

1 like

Lief, dankje! Ik heb eindelijk mn facturen uitbetaald gekregen dus heb zin om te zoenden haha

1 like

Jurkje met ruffels
Rood
Ecru… okruuuuu
Lang
Print
Lila met print
Ruffels
Wit met print
Streepjes

Hopelijk zit er iets tussen.

Ik zoek trouwens op halterjurk of halter neck dress

Oeh ik vind de streepjes en rode erg mooi. Twijfel alleen of de streepjes niet te kort is en ik weet eigenlijk niet of rood rood me staat. Ga nog even twijfelen maar wel heel leuk, thanks!!

1 like

Ik denk dat rood jou wel staat ( even op je insta gegluurd haha) maar dat is misschien even wennen.

Ja dat is wel waar. Ga even kijken of ik nog meer leuks zie en dan een grotere bestelling plaatsen. Thanks!

1 like

Zoiets als dit lijkt me super voor deze zwangere zomer maar deze is 90 dollar via amazon. Weet iemand zoiets maar wat goedkoper en gewoon hier te vinden?

2 likes

Bedoel je zwoele zomer of ben je zwanger? Als het t tweede is welke maat heb je dan en kan je ook een maat groter bij de normalen maten aan?

Ik ga morgen even voor je zoeken.

Haha ik hoop dat de zomer ook heel zwoel gaat worden maar ik ben ook zwanger inderdaad! Ik heb normaal maat 38-40 en denk dat bij zo’n jurk een maatje groter gewoon ook wel werkt? Thanks!

1 like

Ahh wat leuk ! Ik heb dit voor je uitgezocht hopelink zit er wat tussen.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6

ooeh die eerste is mooi!

1 like

Sorry ik was je even vergeten maar hier heb ik nog wat opties.

Optie 1
Optie 2
Hehehe grapje
Optie 3
Optie 4

1 like

Hahaha die roze, lekker extra

Heb inmiddels dit besteld:

Mega thanks voor je hulp

1 like

Ahh wat leuk !! Geniet van spanje x.

1 like

Even een random tip. Op sommige sites kun je kleding toevoegen aan je favorieten. Zo kun je dat item bewaren tot er een kortings actie is. En je kunt dan ook makkelijk in de gaten houden wanneer het item in de sale gaat.
Er bestaat ook apps waarbij je items kunt opslaan en dan krijg je een notificatie als iets afgeprijst is.

1 like

Ik weet niet of je tweedehands winkels iets vind maar daar kun je ze nog wel vinden.

Er bestaat ook een website waarop je dat van verschillende websites bij elkaar kunt zetten, Shoptagr heet dat. Dan krijg je ook een melding als iets afgeprijsd wordt!