Jaa die bedoel ik haha. Kon niet op de naam komen en kon het nergens meer vinden haha. Maar daar is nu ook een app van.
Ik ga voor je zoeken! Welke schoenmaat?
@Prettyprettyprincess als je nog tijd/zin hebt: ik wil heel graag meer bh’s zonder beugel. Ik heb deze in maat M (of L?) en die zit echt geweldig:
Maar al die mooie modelletjes met ‘cups’ (zo’n triangelvorm) pas ik niet; cups zijn dan te klein. Wat ik dus zoek is dit soort topjes zonder cup of wel iets met cupjes maar dan geschikt voor 70F. Ik vind zo ongeveer alles mooi behalve die Calvin Klein-achtige modellen of dingen met te veel touwtjes.
Sandalen
Muiltjes
Muiltjesu
Sandalen
Zilver
Zwart
Haha heb nu al 500 paar gezientijdens het zoeken die ik zelf wil #schoenjunkie
Hema en action hebben van dat soort topjes! Somsmoet je dan even tussen de sport artiekelen kijken.
Ja hai, zelfde probleem hier. Ik heb een tijdje terug een pantalon gekocht bij steps die ik wel aan kon!
https://www.steps.nl/statement-pantalon-blauw/product/94327/
Misschien is het merk cosabella iets voor jou? Daar hebben ze ook grotere maten geloof ik
Helaas ook 40% polyester en voor mij zijn de pijpen bij de enkel toch wel te smal. (Ik heb naast brede heupen ook nog grote voeten, dan vallen ze allebei zo op. )
Toch bedankt voor je suggestie hoor Ik had nooit aan Steps gedacht, ga de website eens verder bekijken!
Ja, daar dacht ik ook aan net nadat ik het had gepost.
Steps zat ook niet in mijn systeem, maar qua model broeken is het wel een beetje geënt op ‘de Hollandse vrouw’ dus ik merkte dat ik daar veel aan kon.
Verder qua jeans: de moop jeans van monki en Levi wedgie
Mag ik trouwens ook even hier om advies vragen? Ik rol graag de mouwen van t-shirts op (staat leuker), maar ze zakken vaak net zo hard af. Heeft iemand daar een life hack voor?
@Diafragma ahw dankje. Ik vind het heel leuk als iemand zich goed voelt in leuke kleding. En looove dat je meer kleur draagt! Ben zelf ook meer felle kleuren aan hrt dragen en kijk bijna niet eens meer naar zwarte kleding.
@Pinkbeliever mijn oma had daar vroeger van die speciale dingen voor. Die moest je dan om je arm doen en dan je mouw opstroken en dan bleef dat zo zitten. Weet alleen niet hoe het heet. Misschien heb ik er hier een liggen dan kan ik even een foto maken.
Edit : Ahh nee ik heb ze niet. Misschien kan je een elastiekje gebruiken. Een die niet te strak is natuurlijk.
Ja, jij bedoelt die ijzeren dingen! Maar dat is voor lange mouwen en ik zoek iets voor korte mouwen.
Ooh haha. Ehm als je ze altijd zo draagt zou je ze misschien even met de hand op 1 of 2 plaatsen kunnen vast stikken. Met een blinde steek of bij de oksel wat je minder gauw ziet.
Met garen in dezelfde kleur met een paar kleine steekjes vast zetten Zo heb ik het althans gedaan… vastgemaakt bij oksels en midden op mn bovenarm, dan valt het omslagje het leukste vond ik.
@Briseis hey bij de livera hebben ze ook leuke badpakken met een printje voor een normale prijs.
Dit is toevallig een tankini maar meestal is er dan ook een badpak van.
Wat lief dat je daar dan een foto van maakt
Omg ik wil deze maar hij staat niet op de site
Aah wat stom!