Modetopic

Hopelijk kan ik deze week nog eens een pas sessie doen, dan zal ik extra op zoek gaan naar wat je voorstelt!

1 like

Ik ga vanmiddag even voor je zoeken!

Ohh deze twee zijn echt leuk! Soms denk ik; kappen met dat gewissel van stijl, ga gewoon ook zwart met kleurrijke kimono’s dragen! Maar dan vind ik vervolgens weer allemaal andere dingen OOK heel leuk. :joy:

2 likes

Blazer vest
Denim biker jack
Lange bloemen vest
Korte kimono
Geprinte blazer
Zwarte kimono met print
Witte kimono met print
Rood. Ik hou van rood heheh
Lange kimono

2 likes

Ik vind het trouwens ook wel leuk om irl te shoppen voor/met jullie. Als je een nieuwe stijl wilt maar niet weer waar je moet beginnen of wat leuk staat bij jou. Of als je iemand nodig hebt die je het pashokje in stuurt met dingen die je zelf niet zo snel uit het rek zou pakken.

Misschien wel tegen een kleine vergoeding maar goed daar hebben we het dan wel over :speak_no_evil: #schaamtelozezelfpromotie

10 likes

Die blazer is er geloof ik ook in een soort dunne jas vorm en nog iets anders in die print. Misschien hebben ze die wel in jouw maat. Of anders in de winkel.

1 like

Ik raad dit aan :kissing_heart:

2 likes

Gestreepte broek
Nog meer streepjes
Skater skirt
Button up skirt
Flared trouser
Denim rok
Ook denim maar iets anders
Culotte

@Prettyprettyprincess Is stylist worden bij Zalon oid niet wat voor jou?

4 likes

Ik kan dit topic wel als mn cv op sturen hahah

5 likes

Ik ga volgende week naar Spanje voor m’n studie en ga zeer waarschijnlijk heel veel kerken bezoeken, waar je vaak je schouders moet bedekken en iets tot over je knie moet hebben. Ik ben helaas zo’n persoon die zich met 25 graden in een jurkje al kapot zweet dus ik ben op zoek naar heel luchtige dingen. (Iets om over een topje heen te doen/omslaan, midi of maxi jurk/rok, luchtige top met schouders bedekt etc)

Ik draag eigenlijk alleen zwart, wit, grijs en spijker. Houd niet van kleur behalve rood en lichtroze, dat vind ik wel echt heel mooi. Verder vind ik drukke printjes ook vaak stom en heb ik alleen dingen met stipjes of streepjes. Een uitzondering kan wel, bijvooorbeeld een lange rode jurk met bloemenprint, maar daar blijft het wel een beetje bij haha. Misschien minder boeiend maar qua schoenen draag ik altijd alleen zwarte laarsjes, witte of zwarte all stars en zwarte sandalen. Ik heb over het algemeen altijd maat 36, zowel boven als onder, en ben 1.68 :hugs:

1 like

Ik heb even 3 opties ik ga vanavond even verder zoeken naar andere outfits en sjaaltjes enzo

Lange witte jurk
Lange zwarte jurk
Nog een lange zwarte jurk.

2 likes

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik nam altijd een grote omslagdoek mee voor kerken in mn tas. Als ik dan een kerk inging, deed ik die doek om zodat mijn schouders en knieën wel bedekt waren.

Overigens zag ik ook altijd mensen met hoogst ongepaste kleding in die kerken, dus het kan zeker wel, maar alleen maar hulde voor iemand die zich wel gepast wil kleden.

3 likes

Wow, dat is echt een leuk idee!

1 like

Dit vind ik nou echt een goede tip! Zou daar zelf nooit over nagedacht hebben. Sint Salaria is geweest dus ik mag weer iets shoppen. Voor nu ga ik denk ik voor een van de broeken die @Prettyprettyprincess heeft gevonden voor mij.

3 likes

Jaa kan 1 op 1 of in een groepje. Wat je maar fijn vind.

1 like

@Prettyprettyprincess je moet echt een business beginnen. Mode advies & paint portretten of zo

5 likes

Hahaha omg shoppen voor mensen en dan na afloop hun na painten.

2 likes

Kan knal / koningsblauw met zwierige stof en stenen rondom de hals bij dresscode ‘summer chic’? Ben alleen avondgast. Oh en het jurkje is kort.

2 likes

Jaa hoor. Als je er misschien iets van leuke sandaaltjes enzo bij doet