Jaa ik heb advies nodig! Ik zoek iets om te dragen naar een bruiloft. Mag geen zwart/wit zijn natuurlijk, maar ook pastelkleuren mogen eigenlijk niet. Ik draag niet graag hele korte rokjes, of veel bloot aan de bovenkant, maar het moet ook niet truttig worden. Ik wil me iig geen zorgen hoeven te maken dat het te weinig bedekt als ik een beetje beweeg. Het mag een jurk zijn, jumpsuit of blouse met een broek. Ik loop niet zo graag op hoge hakken, dus het moet passen bij schoenen met hakken van max een cm of 4/5 en nog steeds elegant zijn. Ik vind van die typische cocktail jurkjes echt vreselijk, a la Karen Millen. Ten slotte hou ik niet zo van strak zittende bovenkleding.
Ik ben 1.80, slank, maar heb wel een grotere maat voor onderkleding (M of soms L) dan voor bovenkleding (S). Ik heb kleine borsten en een flinke kont, dus dat maakt het lastiger een goed zittende jurk te vinden. Heb bruin haar en bruine ogen, misschien handige info om de kleur van de kleding te bepalen.
Zoo super veel eisen en info Ik zoek al een tijdje maar kan niets vinden, ben benieuwd of iemand ideeën heeft. Komt ook omdat ik eigenlijk helemaal niet van kleurrijke kleding hou.