Modetopic

@Prettyprettyprincess ik heb vandaag door jouw aanbevelingen een wijde pantalon die al lang in de kast lag aangetrokken en ik voel me er heeeel mooi in :grin:

Ik ga er nog moeten kopen want ik denk dat ik nooit nog in m’n skinnies wil.

7 likes

Wat een fijn topic, zo lief @Prettyprettyprincess :star:

2 likes

Jurk 1
Jurk 2
Jurk 3
Jurk 4
Jurk 5
Jurk 6
Jurk 7
Jurk 8

Aah wat leuk om te horen!

Ik eerst een klein beetje moeite met een wijde broek. Ik vond het wel mooi maar je zag mn onderbenen niet en ja die vond ik wel mooi en bla bla bla.
Nu wil ik niet anders meer haha. Ik moet wennen aan een skinny broek.

2 likes

Wauwwww dankjewel! <3 Ik vind die oranje met ruffles en 't Bardot-badpak echt super! Beetje bang voor de ‘high leg’-cut wel, haha. Maar ga ze bestellen en kijken hoe het staat. :slight_smile:

1 like

Oehh heel leuk allemaal! Thanks! Vind vooral die laatste heel mooi :smiley:

1 like

Alvast een hele fijne bday!!

1 like

Kan met alle topjes en blousjes en t’shirts en truien die je hebt haha.

3 likes

Wat een lief topic is dit en wat zoek je toffe dingen uit @Prettyprettyprincess :heart_eyes:

1 like

Aahw dankjewel :blush:

1 like

Ah nee joh. Misschien even al je topjes uit proberen en kijken was leuk staat en waar jij je het fijnst bij voelt.

2 likes

Dit is echt een top-topic!

Ik ben ook opzoek naar iets, namelijk korte broeken. Ik kan alleen maar korte broeken vinden waar mijn billen onderuit piepen (Mijn vriend noemt het driekwartsbroeken, waar de bil mooi half uit valt…). Ben nogal gezegend met een derriere en smalle taille, draag qua broeken maat 40. Eerder had je altijd van die boyfriendshorts, maar die kan je nu bijna nergens meer vinden

Edit: Zoek dus een korte broek waar mijn billen niet zichtbaar zijn voor de rest van de mensen.

3 likes

Ik zoek precies hetzelfde!!

1 like

H&M heeft er een aantal volgens mij. Ze hebben er een paar die ze girlfriend noemen en een paar echt boyfriend (zoals deze en deze)

Ze hebben er ook een aantal die iets langere beentjes lijken te hebben, maar niet expliciet boy/girlfriend heten.

Is dat wat je zoekt?

1 like

Misschien zijn city sorts iets voor jou. Die zijn wat langer en kan je casual of juist wat zakelijker combineren.

Voorbeeldje sommige zijn ook iets korter.

Ja, helemaal! Thanks :slight_smile:

@Prettyprettyprincess, was vergeten te vertellen dat ik echt spijkershortjes zoek!

1 like

Oh sorry haha dan ga ik even wat specifieker voor je zoeken.

1 like

Boyfriend short
Lichte broek
Wou alleen even laten zien hoe cool deze is haha
Iets langer shortje
Bijna wit shortje
Short
Voor een festival

Volgens mij is er vandaag ook 20% korting op alles bij asos.

( ik word nog steeds niet gesponserd dus asos als je dit leest…)

3 likes

Aaah thanks :bouquet::bouquet::bouquet:!!! Ik kijk eigenlijk nooit op ASOS, maar dat is in dit geval the place to be.

1 like

Haha jaa ik wist toevallig dat ze daar nog veel boyfriend shorts hadden. Er zijn er ook veel in de sale misschien wel leuk om nog even te kijken.

1 like