Hi, welkom! Altijd goed om even te kijken of je vraag onder een van de bestaande topics past. Zoals in dit geval modeadvies. Ik verplaats je vraag daarheen.
Misschien vind je ze niet modieus genoeg, maar ik houd zelf heel erg van de jasen van Tenson. Is een outdoor merk. Bij sportwinkels kun je die, en ook andere merken vinden. Zijn heerlijk warm, maar toch ademend.
Ik vind polyester zeker, zo niet meer ademend als dons. Ik heb allebei, maar bij dons heb ik al snel het sauna-effect als het niet flink koud is. Outdoorjassen zijn vaak veel winddichter en dat scheelt echt enorm in de kou.
Oké, bedankt! Zal er in vervolg om denken!
Veel goedkoper misschien niet, maar wel diervriendelijker zijn de jassen van hoodlamb. Misschien kun je daar eens naar kijken?
Ik heb een heeeeerlijke jas van de anwb #noshame
Winddicht, waterdicht etc. Echt een aanrader. (Geen idee meer welke het was alleen.)
De rits kan ook van onder naar boven open en die functie gebruik ik heel veel. Dus mocht je veel fietsen kun je daar ook op letten.
Misschien niet helemaal mode-advies maar wel schoenenadvies: ik heb onlangs mijn eerste paar timberlands gekocht (zwart), hoe verzorg ik het nubuck leer het beste?
Ik heb over ruim twee weken een kerstdiner en het thema is extra Iemand toevallig ideeen voor jurkjes of een mooie top + rok? Alles wat ik tegenkom is het allemaal net niet/niet extra genoeg
Wat bedoel je met extra? Extra glitter/glam? Ik zag bij My Jewellery iets extreem glitterigs voorbij komen! Volgens mij van hun nieuwe collectie.
@Krabsalade haha wow ik zou daar echt niet opkomen, maar ga zo even kijken! Ben benieuwd
@Okapi extra in alle vormen en maten, extra glitter, extra kant, extra sexy. Maar ik ga straks my jewellery checken!
Deze zag ik! Ze hebben er ook nog een haltertop en Flared broek van
Waar koop ik een mooie flared jeans. Bij de Zara was ie een halve meter te lang. (Ben 1.70)
Is ietsje hierboven ook al besproken. Daar kwam in ieder geval uit: Monki, H&M, topshop en Leviâs.
Topshop! Ik heb die van mij van Zara teruggebracht en in plaats daarvan de Topshop jamie flare gekocht. Ben 1.65 en heb de lengte 32 van broek genomen. Met adidas superstars eronder, sleept ie nét nier over de grond in mijn geval.
Ik had eerst een Airforce jas (vergelijkbaar met Woolrich), daar had ik het ongeacht de temperatuur echt mega warm in. Soms zelfs te heet. Nu heb ik een winterjas van Elvine, en die is ook warm, maar niet dat ik het mega heet krijg tijdens een stukje fietsen. Hij is gevoerd met een polyester vulling btw. Daarnaast vind ik Elvine jassen veel mooier dan Airforce, Woolrich of Moscow, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
In die Airforce voelde ik me zo tokkie, haha
Denk dat je bij fabluxe misschien ook wel wat kan vinden
Ok jongens, morgen solli. Wat doe ik aan? Vorige gesprek met deze lui droeg ik een zwarte jurk met witte print (wel nog blote benen toen).
Wil niks helemaal zwarts aan, panty is sws zwart. Heb verder alleen mega fel rood of rode panter. Dat is niet gepast he? HELP ME HELP ME
Ben ook beetje aan de dikke kant (). Heb ook een strakke zwarte broek die ik aan kan met iets erop maar WAT
Mijn sollicitatieuniform is een zwarte broek en blouse (bordeaux of koningsblauw ofzo, geen panterprint en niet doorschijnend haha), met oxfords of pumps. Ligt er ook aan hoe formeel de sector is? Voor mijn juridische sollicitaties kleed ik me soberder dan toen ik een bijbaantje in een kledingwinkel zocht
Is niet mega formele functie (verzekeringswereld), maar omgeving waar ik morgen heen moet is een grote detacheerder, maar geen mantelpakjes ding.
Echte blousen staan me niet want heb te dikke tieten dus altijd gapende knoopjes. Doe idd zwarte/grijsachtige herenschoentjes aan. Loop denk ik zo nog het dorp maar even in. Voel me chiller in een jurkje, maar dus geen Morticia Addams âzwart van nek tot teenâ.
Waarschijnlijk ben ik intussen te laat, maar de WE heeft altijd wel mooie zakelijke jurkjes vind ik. Veel succes!!
En ik snap je Morticia Addams-angst perfect haha, ik was vrij alto en stond bekend als âdie die altijd zwart draagtâ. Heb nu ook een heilige schrik dat dit nog steeds de eerste indruk is die ik op mensen nalaat (ook al kenden ze me obviously niet in mân puberjaren).