Modetopic

Ik heb bij h&m ook een zwarte flared gezien (wel alleen op de paspoppen. Kon m in de rekken zo snel niet vinden)

1 like

Ik vind het juist helemaal geen stevige stof. Tenminste, voor iets wat je een jeans noemt. Zo’n typisch stretch stofje.

1 like

Ja dit wilde ik ook zeggen. Ik vind Jamie jeans super fijn, maar de flared juist niet omdat ik die te legging achtig worden!

Misschien dat filiaal dan even bellen?

Edit: ik lees de tekst en hij is al weg.

1 like

Levi’s heeft mooie flared jeans, ik weet niet of die je goed zitten?

Zijn die flared anders dan de skinny dan? Diegene die ik heb zijn namelijk wel super stevig, ik zou ze zo rechtop kunnen zetten bij wijze van spreken.

Moet je ze misschien een keer wassen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Neegrapje. Hm nee, voelt allebei hetzelfde. Ik vergelijk het dan wel met zo’n dikke Levi’s he, zonder stretch.

2 likes

@9000 Ik heb de Levi 715 Bootcut en die zit echt als gegoten, echt stevig en lubbert niet snel uit. Ik heb zelf een lengtemaat langer omdat die dan mooi over de schoen heen valt. Misschien is dat een optie?
Mocht je het nog niet weten en student zijn, je krijgt 10% studentenkorting in de winkel.

Hmm, ja oké maar ik vind ze toch een heel stuk steviger dan de doorsnee jeans die je bij bijvoorbeeld Bershka of soortgelijke winkels vindt. Ik kan namelijk ook niet goed tegen die typische dunne stretch, voelt ook zo goedkoop. Maar ik zit effe op Zalando te kijken en ik zie dat de stofsamenstelling van de Jamie toch bij elke kleur weer verschillend is (wat ik eigenlijk al wist).

Ik wil ook graag een flared proberen maar ik vrees echt dat het niks voor mij is met m’n korte beentjes. Ik denk dat ze dan nog korter gaan lijken…

Ik heb ook korte benen hoor. Ben 1.65 en mijn benen zijn iets te kort voor mijn lichaam haha. Maar de mijne valt net niet op de grond. Dat scheelt wel, optisch.

1 like

Ik heb die van Topshop! Heb hem wel een maat kleiner moeten nemen omdat ie nogal ruim zit. Hij is wel redelijk lang! En spant lekker

Welke soort panty’s dragen jullie met dit weer? Ik wil graag meer jurkjes gaan dragen maar ik weet niet hoeveel denier ik moet hebben. Ik zie buiten vaak mensen met dunne panty’s rondlopen maar volgende week wordt het nogal koud dus dat lijkt me niet heel fijn aangezien ik nogal een koukleum ben haha

Ik heb die 40 of 60 denier zwarte opaque tights van de primark… 3 in een verpakking. Weet niet meer hoeveel denier, sorry. Maar ze zijn vrij ‘warm’ en dus lekker met dit weer, maar wel net een beetje doorschijnend zodat je geen legging/maillotidee krijgt…

1 like

Ik wil dus ook topshop Jamie gaan bestellen, maar weet niet zo goed welke maat. Ik heb 1 broek die goed zit en dat is een Levi’s 710 in maat 30. Iemand enig idee welke Jamie maat ik dan moet hebben?

Ik heb de 710 en de Jamie ook in maat 30!

Bedankt!! Volgens mij heb ik ergens in mijn kast een 60 denier panty liggen dus ik ga kijken hoe dat bevalt met dit weer haha

Wat een leuke legging!
Ehm, ik zou een shirt in dezelfde kleur van de legging (zwart toch?) erbij doen met de voorkant een beetje erin. En dan een lang vest of spijkerblouse erover. Dat vind ik mooi omdat je dan langer lijkt door dezelfde kleur.
Zoiets, maar dan met de tucked-in-techniek.

Of een combinatie langere blouse en trui?

1 like

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar hier past het denk ik wel. Wat is jullie favoriete merk/model voor zwarte jeans?

Oki van de Monki! Lekker hoog high waisted

3 likes

Mijn eerste post op het nieuwe forum!

Ik ben op zoek naar een echt warme en waterbestendige donsjas/parka. Echt zo warm dat je het gewoon helemaal niet koud hebt als je met -5 (of kouder) buiten loopt, maar waarin je ook niet stikt als het boven het vriespunt zit.

Heb helemaal geen ervaring met dat soort jassen, heb altijd wollen jassen gehad. Zit te denken aan een jas van Moscow of Woolrich, maar misschien zijn er goedkopere (en diervriendelijker) alternatieven? Houdt een polyester voering echt net zo goed warm en is het net zo ademend als een donzen voering?