Modetopic

Ik ben op zoek naar zwarte leren met wol gevoerde laarzen want winter is coming en ik heb het koud. Maar eigenlijk kan ik niet helemaal vinden want ik zoek dus zou ik eigenlijk wel jullie advies willen.

Momenteel zijn dit de beste laarzen die ik kan vinden maar misschien zie ik wat over het hoofd?

1. nummer 1 houden
    1. nummer 2 Houden
    1. Lelijk
    1. Ik heb andere mooiere laarzen gezien

0 stemmers

@Pierlala Ik weet niet of het iets voor je is, maar de Ugg Bonham is echt heel erg warm gevoerd en stevig. Op de Ugg site zijn ze met suede en zalando/andere sites met leer.

1 like

Ja die vind ik best leuk, maar ze lijken me wel best kort, dat je enkels toch een beetje te koud worden?

Misschien heb je al wat, maar ik heb een jas van elvine die echt heerlijk warm is!

Edit; ik zie net deze tip al eerder is gegeven;)

Waar kan ik vergelijkbare laarsjes als deze vinden?

Ik ben opzoek naar een goede fitnesslegging.

-eentje die niet doorschijnt als ik squat
-eentje dat ik het zweet niet in mijn bilnaad zie staan
-eentje die niet afzakt met bijv. Burpees

Oh, en een beetje mooi en betaalbaar :rofl:

Je hebt ook thermopanty’s, met een fleece laagje erin. En ik las ooit van een forummer dat ze twee panty’s over elkaar heen droeg. Een huidskleurige en daarna een zwarte. Dat werkt ook.

1 like

Ik zoek een muts. Heb nu een effen zwarte die ik kan omtoveren tot een bivakmuts, maar die is eigenlijk niet van mij. En ik ben al gaan zoeken maar kan echt niks leuks vinden? Heeft iemand nog een tip voor mij?

Enige eis is dat het van de mannenafdeling want bij de vrouwen is het al helemaal huilen met de muts op - ha ha -.

waarom moet je vergelijkbare? of beter gezegd, wat moet er ánders aan zijn? dan kan ik helpen zoeken hahah

Ik vind het klassieke model Timberlands (vergeleken met wandelschoenen) wel vrij zwaar als je echt flinke stukken gaat lopen. Dan zou ik eerder voor dr. Martens gaan.

2 likes

Hahaha was inderdaad heel erg vaag nu ik het terug lees. Maar ik wil ze het liefst echt zien en passen ipv online bestellen vandaar. En ik woon niet id buurt van &otherstories.
Ik wil klassieke zwarte leren laarsjes met een hak, maar die ene vind ik te spits. Ik heb maat 41, dus ik vind al gauw dat mijn voeten groot uitzien. Verder vind ik dat gouden detail wel mooi bij de laarsjes hierboven.

Je hebt ook wandelschoenen van Timberlands. Die heb ik toevallig, zijn echt top al verschillende wandelingen op gedaan (ook van meerdere dagen achter elkaar). Hoe ze zitten is uiteraard het belangrijkste dus goed passen. En let op de waterdichtheid, die van Timberlands en menig andere hebben gore tex: is wel luchtig maar laat geen water door. Super belangrijk want natte voeten doen pas echt pijn.
Deze zijn het:

Thanks. Heb nu dankzij blaclfriday een mooie nike kunnen scoren voor een leuke prijs. En bij xxl nutricion ook 2.

1 like

Ik heb gisteren voor het eerst loafers gekocht, deze
06

Ik wil ze voornamelijk gebruiken voor werk, dus onder een pantalon met bijv een blouse.
Maar kan ik hier alleen pantykousjes in aan? Zijn sokken echt not done?
Wat vinden jullie?

@Kapsalon10 Ik luister even mee want ik heb dezelfde alleen dan in donkergrijs lak.
Persoonlijk vind ik een panty wel kunnen, alleen struggle ik nog een beetje met wat dikkere deniers door de kou en de pieten-look.
Ik vind ze wel een hel om ze in te lopen trouwens.

1 like

Ik heb ook lakleren schoentjes. Ze zijn echt de hel. Lakleer is gewoon niet in te lopen en krijg altijd blaren. Heb gehoord dat een schoenspanner veel helpt als je ze niet draagt, maar heb het zelf nog niet getest.

ik denk 20. en anders max 40.

Ik denk dat ze met chique geruite sokken best tof kunnen staan. :eyes:

3 likes

Voor het feest zou ik zwart 15 doen, en als je m daarna nog wil dragen zou ik donkergrijs 60 doen met hoge laarzen en een vest erbij

1 like

Heel mooi jurkje. Waar is hij van?