Modetopic

Ik vind bij mannen schoenen echt veel verschil maken. Weet niet wat voor schoenen hij normaal draagt maar vind leren schoenen zoals chelsea boots heel leuk of wat meer van die laars-achtige modellen met veters.
En dan lekker strakke spijkerbroek en een mooie trui.

wat voor lichaam heeft je vriend?

3 likes

Ik heb best een kleding crisis. Ik loop rond met nog steeds extra zwangerschapskilos. Ik zit tussen twee maten in, heb nog een beetje een buikje en mijn borsten zijn zeker twee cupmaten groter dan normaal. In de zomer ging het wel met een paar leuke jurkjes, maar nu weet ik het niet. Veel oude kleding past nog niet goed of zit echt niet mooi en als het wel goed zit heb ik niet makkelijk toegang tot de borst voor de baby. Ik wil ook niet te veel kopen, maar zou graag iets leuks vinden zodat ik me geen ma Flodder voel

misschien is zoiets een keer leuk?
Overhemd met brede strepen zijn minder saai en vind ik ook leuk staan bij een man met zijn figuur. en dan qua broeken een strakke spijkerbroek of een chino broek is wel leuk bij mannen en wel basic maar niet saai.

02

dat is deze van asos

of wat ook leuk is zijn dikke overhemden

zoals dit. die willen ze ook wel aan omdat het lekker zit en niet zo stijf voelt als standaard overhemden haha. deze is van massimo dutti

https://www.massimodutti.com/nl/heren/collectie/overhemden/alles-zien/tricot-overhemd-met-strucuur-slim-fit-limited-edition-c911139p8295748.html?colorId=500&categoryId=911139

1 like

Ja! Top, ga ik daar eens kijken, dankjewel

Wikkeljurkjes? Lijken me handig met borstvoedig geven en kun je vaak wat strakker of losser knopen als je schommelt met je gewicht (en borstgrootte dus). Ik voel me daar het tegenovergestelde van Ma Flodder in. Eventueel met korte mouwen en dan een lekker dik gebreid vest eroverheen. Super comfortabel, maar niet slonzig.

Ik heb bijvoorbeeld deze (is wel echt een dunne stof):
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0638039001.html

Deze vind ik superleuk:

1 like

Een wikkeljurkje is best een goed idee. Ik ga kijken. Ik heb nog wel een basic blauw jurkje liggen in de kast die goed zit. Dat zou ik wel kunnen combineren met een leuk gebreid vest. Bedankt voor het idee!

Leren Chelsea boots. Ik heb een paar gekocht op Asos en ben verliefd.

1 like

Gefeliciteerd @Lululemon

1 like

Heeft iemand ervaring met de knitwear van Uniqlo?
Hoe zitten ze, blijven ze goed na wassen, krimpen/pluizen ze snel?

Mijn man heeft er wel wat truien van maar ik vind ze heel erg gaan pillen en zijn ook kriebelig.
Maar ze krimpen niet en gaan ook niet snel stuk.

Ik vind het wel leuk. Maar is het echt een feestje? K zou het dan in een trui veel te warm hebben.

1 like

Vind dit heel leuk, heb je misschien enkellaarsjes met hak?

1 like

Wat moet ik dragen onder een witte blouse? Huidskleurige bh zie je nog steeds.

Zo dicht mogelijk bij je huidskleur. Ik draag dan bruin of zwart en dat zie je niet.

ik doe er vaak een wit zijden hemdje met v-hals onder, staat chique vind ik!

De top met deze rok voor een kerstbal. Yay or nay?
Ik wil geen jurkjesdrama dit jaar haha. Ik heb de rok al, alleen ben nu ruim 5 kilo zwaarder dan wanneer ik hem gekocht heb, dat vind ik een beetje spannend haha.

7 likes

Ik vind die top echt heel mooi, waar is die van?
Ik denk overigens dat dit wel kan, tenzij er een strenge dresscode is als black tie oid. Vind het wel een mooie combi, dat lieflijke supervrouwelijke kant met een toch best stoere leren rok. En je kunt het ‘updressen’ met mooie pumps voor een kerstbal.

Nee, het is helemaal niet streng gelukkig!

De top is van H&M en de voorkant is gevoerd gelukkig haha. Heb nog nooit zo’n sexy diep uitgesneden body gedragen haha. Dit is heftig voor mij. :joy:

Hij is momenteel wel uitverkocht. Ik greep net naast de laatste van mijn maat, dus ik hou het de komende dagen nog even in de gaten.

Volgens mij kan je op de webshop per item kijken in welke winkel die op voorraad is. Misschien kan je dat checken bij een item van die collectie?

1 like

Volgens mij waren een aantal forummers enthousiast over de mocki flare van de monki!

1 like