Modetopic

Ik heb toevallig laatste de Jamie in 28 en 30 besteld, en uiteindelijk de 30 gehouden (die mag bij mij ook strakker, jammer dat ze geen 29 hebben) en de 28 vond ik echt heeel klein, die kreeg ik gewoon niet over m’n bovenbenen heen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb voor de bruiloft van mijn zus dit jurkje:

Ik had deze schoenen besteld

En ze zijn mooi, maar de punt toch wel erg punterig en denk dat ze pijn gaan doen. En als ik ergens een hekel aan heb is het pijn aan mijn voeten. Ik word daar zo chagrijnig van dat ik wel uit elkaar kan ploffen.

Nu zag ik net ook deze schoenen van Sam Edelmann

Ik hou wel van een kitten heel, of zijn ze heel erg lelijk?

Mijn eerste keus voor schoenen was overigens dit paar

Vind het contrast tussen het jurkje en stoere laarsjes wel leuk.

Wat vinden jullie?

1 like

Dit vind ik normaal ook, maar het hangt ook wel heel erg van het soort bruiloft af denk ik. Als het allemaal heel traditioneel en conventioneel is zou ik eerder voor pumps gaan. Als het allemaal wat losser is kan het prima imo.

Ohh nee is niet chique oid mn zus is zwanger, draagt zelf geen trouwjurk en doet niet eens foundation op :sob:

Dan kan het prima! Al zou ik misschien eerder voor een contrasterende kleur gaan. Denk dat bijvoorbeeld koningsblauw of een mooie donkergroen heel mooi bij het jurkje zou passen.

2 likes

Ja dat denk ik ook, of bordeaux.
Ik vind die schoenen van sam edelman niet heel erg lelijk, maar wel te druk icm dit jurkje. Omdat ze beide bewerkt zijn

2 likes

Oh ja, bordeaux zou ook heel mooi zijn!

1 like

@Karl_Lagerfeld of een mooie grijze kleur. Maar als het niet heel formeel is kunnen die laatste die jij zelf het leukste vindt ook hoor

1 like

@Karl_Lagerfeld qua punterigheid lijken die van Sam Edelman ook erg punterig en heel eerlijk, ik vind die niet mooi en als de kleuren op de foto’s levensecht zijn vind ik ze qua kleur niet passen. Die laarsjes die je aanvankelijk op het oog had vind ik wel heel leuk, voor onder het jurkje en daarna ook gewoon zo :p. Als ik het zo lees, moet dat best kunnen voor deze bruiloft toch?

1 like

Mooie jurk!
Ook mooie laarsjes, maar ik vind de combinatie minder geslaagd. Niet mijn voorkeur. Ik vind de kleur van de schoenen ook niet bij de jurk passen.

1 like

Ik heb zo een erge kleding dip, ik weet echt niet wat ik moet dragen. Iedere dag een jeans, trui met sneakers. Ben vandaag gaan shoppen en heb serieus 12 truien gepast, maar ik vind dat niets echt mooi zit en allemaal van die synthetische stoffen. Waar vind ik echt mooie truien, die langer dan een jaar meegaan?
Ennn ik heb een soort gebreide zwarte strakke (net geen) maxi rok gekocht, wat kan ik daarop dragen?

Dit is echt een hele algemene vraag, maar: waar vind je leuke kleding en kledingcombinaties voor mannen? Mijn vriend heeft nieuwe kleding nodig en wil graag iets leuks kopen, maar hij weet niet wat en ik eigenlijk ook niet.

Ik haal vaak dingen bij COS en Selected Homme voor m’n vriend. Wil ook wel tips, verder kom ik niet eigenlijk haha

1 like

Weet iemand waar je van die leuke, soort Amerikaanse pyjama’s kan krijgen? Zo’n setje met jasje en lange broek

Mijn vriend draagt graag pakken, of skinny jeans + blazer, en hij shopt meestal bij WE, Celio, Jules, soms Zara en Jack & Jones voor jeans. Vooral de volledige pakken van WE vind hij een aanrader. Zara heeft leuke blazers (wat minder klassiek) maar kwaliteit is meestal ruk, voering komt gemakkelijk los en binnenzakken scheuren door. Hij is wel tevreden van de schoenen van Zara, en Sacha.

3 likes

Zara en sissy boy! Online ook bij fresh cotton, al is dat deels wel te skaterboy voor mijn smaak

1 like

Bedoel je zo’n flanellen pyama set? Die hebben ze vaak bij het kruidvat

Geen idee of dit te doen is voor jullie, maar ik vind dat er in Bataviastad veel kledingwinkels per m2 zijn voor mannen. Waar ik in een stadscentrum veel vrouwenkleding zie, heb je daar veel voor mannen. Dus misschien een idee?

1 like

Love deze jurk!! Wat betreft schoenen zou ik van deze drie voor de tweede gaan. Ik vind contrast lief/stoer ook altijd leuk maar bij die derde vind ik de schoen denk te stoer/casual. Zou misschien eerder voor glad leer gaan bijvoorbeeld!

Heeft iemand hier misschien de gouden tip voor zwarte basic shirtjes die niet heel strak vallen? Ik ben al een tijd op zoek naar shirts met beetje een losse fit met lange mouwen. Het liefst dan ook nog shirts die wat langer mee gaan.