Modetopic

Een like van mij!
For what it’s worth haha
:+1:t3:

1 like

Vind de verhouding prima zo op die foto.

1 like

@Krabsalade ik vind ze ook leuk!

1 like

@Krabsalade Als je echt goud/witgoud wilt, zit er een goudsmid in mijn naastgelegen stad en het dorp waar je werkt (in datzelfde pand als het bankkantoor, tegenover de wok) die zelf ook hangertjes ontwerpen. Ik heb een klein hangertje van die in mijn naastgelegen stad, 0,7/8 cm doorsnee denk ik en die was zo’n 80 euro. Moet je dus wel nog een kettinkje bij, maar die kun je bijv. dan weer in de sale bij Siebel halen oid. Heb je dus wel echt goud of witgoud, maar kost een centje.

Ik vind ze echt mooi!

@Krabsalade ik ben ook fan van deze: https://www.nanini.nl/collections/kettingen Fair mined goud en zilver en handgemaakte sieraden :slight_smile:

@Krabsalade Ik vind ze heel leuk!

Ik heb vorig jaar zwarte suède overknees op de kop getikt, maar ze nog nooit gedragen. Ik vind het alleen mooi met een jurk of rok, en denk eigenlijk alleen met een midi/knie of langer lengte. Heeft iemand een goede tip voor een jurk/rok? Printjes vind ik wel leuk, maar te kleine bloemetjes of stippen dan weer niet…

1 like

Ik had vorige week een Falke panty gekocht wil ik die vandaag voor het eerst aan doen, gelijk een ladder. Daar baal ik echt van. Iemand een tip voor een goede panty (20 den)?

Welke kleur sjaal past mooi bij deze jas? De jas is donkergroen.

1 like

Lichtgrijs? Of deze:

2 likes

Ohh dat staat echt mooi denk ik! Zo’n kleur heb ik ook nog niet, dankje :blush: Lichtgrijs vond ik zelf niet zo mooi staan, denk dat ik het een heel groot contrast vind ofzo. Waar is deze sjaal van trouwens?

https://m2.hm.com/m/en_gb/productpage.0351098017.html

Het was deze link. Via Google. Uitverkocht :disappointed: Weet helaas niet of hij van dit seizoen is.

Ah balen :pensive: Ga ik even opzoek naar een soortgelijke kleur sjaal!

Ik denk dat (licht) roze er ook mooi bij kan staan.

1 like

Ik heb deze trui met een wijde hals in het geel, maar ik weet niet hoe ik hem moet dragen. Zonder iets eronder is het te bloot voor naar werk, maar met een gewoon basic hemdje met brede bandjes ziet het er super suf uit. Ik dacht misschien een ander shirtje met wijde hals zodat je een randje ziet, maar waar koop ik dat? Iemand tips?

american vintage heeft vaak hemdjes in dezelfde kleur, misschien kun je die eronder doen?

1 like

Voor de liefhebber, kattenblouse. Alles met kattenprint moet ik passen, ik zal daar vast niet de enige in zijn haha. Heb hem zelf niet meegenomen, is helaas polyester en ik ben zelf al heel bleek, lijkt me geen topcombi. Oh en hij is wel heel erg druk haha. Maar KATTEN!!! :nerd_face: Van Vero Moda trouwens.

6 likes

Ja dit vind ik ook een leuk idee, want zwart steekt zo af maar juist in dezelfde kleur kan het wel tof zijn. Thanks!!

Lekker late reactie dit, maar welke maat Jamie zat nu goed bij jou? Ik zit namelijk ook qua h&m-broeken tussen de 28 en 29, en ik ben even lang. Dus jij bent mijn paspop haha.