Thanks ik had al een goed exuus nodig om te stoppen met het pleuris kweek kastje in elkaar te zetten.
Ik ga even voor je loeren.
Thanks ik had al een goed exuus nodig om te stoppen met het pleuris kweek kastje in elkaar te zetten.
Ik ga even voor je loeren.
Heb je enig idee waar je dit leuk zou kunnen doen? Ik heb hier ook interesse in want kom er zelf niet echt meer uit haha (mijn lichaam is ook wat veranderd sinds m’n puberteit )
Lange witte jurk
Gestreepte broek
Ik weet niet meer wat dit is ik werd afgeleid.
Jasje
Lange kimono
Stiekem toch een jeans
Toppie
Trui
Laarsjes
Cut out boots
Sandalen
Sandalen
Tea dress
Noh Mijn vertrouwde kleding begint ook echt te slijten en ik kan maar geen waardige vervangers vinden voor mijn favoriete tshirts…
Nee helaas niet echt! Als de tijd (lees: het geld) daar is ga ik eens wat googlen.
@Prettyprettyprincess Ahh zitten echt mooie dingen tussen, thanks!! De kimono is sowieso heel Vicky maar ik heb er net nog een nieuwe gekocht dus zit al aan 4 exemplaren en dat is wel genoeg zo haha. Vooral die rok van & Other Stories en de gestreepte broek vind ik echt wel wat om uit te proberen. Maar de tops “kan” ik niet aan vanwege mijn pens
Ik heb laatst een zwart-wit gestipt rokje gekocht, welke kleur en wat voor shirt of hemdje zou ik daar op dragen?
Aahw sorry. Lange boho achtige tops vinden is inderdaad lastig in deze crop top invasie.
Btw volgens mij kan je bij best veel winkels gestyled worden. Topshop geloof ik en die grote H&M brasserie geloof ik. Ik weet niet precies of je daarvoor moet betalen. Maar je kan dan een hoop dingen passen die zij voor je uitkiezen. Je hoeft het dan niet te kopen maar zo weet je wel wat je goed staat of niet haha.
Je kan daar elke kleur op doen. Persoonlijk vind ik een fel rood of gele top leuk. Maar daar moet je van houden. Kan je iets meer info geven over de rok en jouw voorkeuren. Dan kan ik misschien wat voorbeelden zoeken.
Nee joh geen sorry zeggen!! Veel heeft ook gewoon te maken met het feit dat ik mijn buik niet WIL zien haha, het zal vast enigszins meevallen in sommige stuks maar ik verstop 'm liever.
Door die onzekerheid heb ik al ongeveer 10 jaar niks aansluitends gedragen.
@Prettyprettyprincess Zo lief dat je de tijd neemt om voor iedereen leuke kledingstukken uit te zoeken!
Aahw zon lief berichtje. Ik vind het heel leuk om mensen te helpen met hun mode struggles haha.
@Prettyprettyprincess Ik kan je advies ook wel gebruiken voor het vinden van een nette pantalon.
-Mijn heupen zijn twee (of soms drie) maten groter dan mijn taille, dus broeken hebben vaak een gapend gat in mijn rug.
-Smalle pijpen vind ik niet mooi bij mijn brede heupen, maar heel wij uitlopend ook niet.
-Ik ben 1.78m, dus zijn pantalons meestal te kort omdat er vaak geen lengtematen in zijn.
-Ennnnn ik wil geen polyester in mijn broeken.
Dat alles maakt dat ik nog nooit een pantalon heb gevonden. Misschien heb jij nog suggesties?
Witte top en sneakers zijn altijd goed.
Je zou bijvoorbeeld een oversized blousje kunnen knopen. Of een t-shirt met details zoals ruffle mouwen of met een bepaalde print/reliëf.
Ik ga even wat voorbeelden voor je zoeken
Geen haast! Ik zoek al bijna 10 jaar
Peg trousers zijn niet te wijd en niet te smal. Plus deze kun je in de maat van je heupen nemen en dan strakker knopen in je taille
Cigarrete trousers zijn wat losser bij je boven been maar lopen taps toe
De eerste in het zwart haha
Ik zou sws in de ‘tall’ afdeling zoeken als ik jou was. Asos heeft dat en topshop en vast nog wel andere winkels. En als je echt verliefd bent op esn broek maar hij zit niet goed in je taille kan je hem misschien daar in laten nemen.
Peg trousers zouden misschien wel wat kunnen zijn ja. In ieder geval wel een goed idee om het eens te proberen. Helaas zijn deze dus ook van polyester
Cigarette pants vind ik te smal. Dan is het zo hallloooooo heupen. (voor mijn gevoel iig)
Jaa ik haat polyester ook. Lijkt wel of alles van die plastic rot stof word gemaakt. Oh paperbag trousers zouden misschien ook wel iets voor jou kunnen zijn. Die kun je ook strakker knopen in je taille.
@Prettyprettyprincess als je zin hebt:
Ik zoek een leuk badpak dat niet al te duur is. Ik houd van kleur en printjes. Moeilijkheden:
Resultaat is bij badpakken vaak dat ik een cameltoe en uitstekende sideboobs heb, terwijl het badpak lubbert bij mijn taille.
@Prettyprettyprincess Ik meld me ook, als je zin/tijd hebt ik wil voor m’n verjaardag een super mooi jurkje (max knielengte), mag mooi aansluiten, dus bijv. bodycon. Verder vind ik rood, blauw (zowel licht als donker) en wit mooi bij me staan. Goed om te weten: Ik ben 1.78 en heb nogal een dikke kont, dus jurkjes kruipen al snel omhoog bij me… oh en budget liefste €70 max
Sorry voor de vage omschrijving hahahah ik zal m’n insta nog naar je dm’en zodat je een idee hebt van hoe ik eruit zie
Ik weet even niet meer welke welke is haha. Maar ik heb een aantal felle en geprinte badpakken uitgezocht. Ik heb er ook een van de tall collectie en een paar met jouw cupmaat. Ook zitten er een aantal offshoulder badpakken bij offshoulder kan prima met big boobs ( ervarings deskundige hiero haha) en die kan je ook leuk dragen als topje in de zomer/ op vakantie.
Badpak 1 tall collectie geloof ik
Badpak 2
Badpak 3
Badpak 4
Badpak 5
Badpak 6
Badpak 7
Badpak 8
Dit badpak is zo extra
Badpak 10
Waar zijn we… 11?
Badpak 12