Newyorker, h&m!
Ik heb vergelijkbare bij de divided afdeling zien hangen!
niet echt hetzelfde materiaal en zool maar deze komt misschien in de buurt:
Bij die bovenste wel fijn dat hij tot bovenaan dicht kan! Bij jassen zoals onder krijg ik vaak een koude hals, ook met sjaal nog wel.
Maar bij regen heb je idd aan allebei weinig
Hoe kan je leuk een pantalon/paperbag broek (hoe heet zoiets? Ik bedoel dus een broek niet in jeans haha) dragen zonder eruit te zien alsof je nog in je pyjama loopt? Ik zie er direct zo flodderig uit terwijl ik het bij anderen superleuk vind
Ik draag meestal sneakers/all stars en verder is mn stijl ook vrij casual dus super fancy bloesjes gaan het niet worden voor ‘elke dag’.
Ga ik eens naar kijken, heb ik nog niet in mn kast nu ik er over nadenk
@Mgg echt met stukje buik bloot bedoel je? Vind ik het nu al te koud voor zelfs haha ben echt een koukleum
En heb ook niet echt een buik die geshowt wil worden
Misschien dat ik dat wel aandurf met een zwarte bv waardoor het geheel nog rustig blijft, brb even wat bestellen
Help. Yes or no??
De broek (model) is een beetje uit m’n comfort zone. Moet nog wel even opgekort worden…
Heel leuk!
Is een enkellaars met een klein hakje een idee? Ook heb ik altijd het gevoel dat laarsjes met een iets spitse neus mijn benen slanker laten lijken!
Daarnaast zou je naar loafers of slip-in sneakers kunnen kijken, maar dit moet natuurlijk wel in je stijl passen .
Yes! Vind 'm heel tof en hij zit ook mooi!
Ja! Matcht perfect met R! Staat echt leuk ook
Leopard is the new black!
Een vriendin naait altijd een klein kettinkje of gewichtjes (die je in de fourniturenwinkel kan kopen) in de zoom van haar rok en de rand van haar capuchon.
Ik zeg nee. Ik vind dat soort soepelvallende stofjes icm met een luipaard print altijd een beetje goedkoop ogen.
Heeft iemand tips voor een goede panty? Die van de Hema kan ik max 2x aan voordat ik hem kapot trek bijvoorbeeld. Wil best wat meer uitgeven aan een panty als het lang mee gaat!
Heeft iemand tips voor een flared broek (zeg je dat zo?), met niet té erge uitlopende pijpen? Beetje subtiel dus. Het liefst in een fel rode kleur (de kleur dus niet zo subtiel).
Sinds mijn moeder vorig jaar vet random een wolford panty voor mij had meegenomen als souvenir, zweer ik echt bij wolford panty’s. Droeg voorheen alleen Hema panty’s, want dacht dat t echt onzin was om veel geld uit te geven aan panty’s, maar je merkt gewoon echt verschil
Levi’s heeft dat
Wel Hema maar ik ben fan van de “figuurcorrigerende panty”, ze zijn wat dikker en er zit een soort broekje in waardoor hij niet tot over je navel komt maar ook niet afzakt.