Misschien met bruine en oranje tinten in de bovenkleding
Ja en Nederland. Maar het gaat weer voorjaar en zomer worden!
Ik zoek een mooie ākrappeā blazer. Alles lijkt tegenwoordig oversized.
Vandaag heb ik deze gepast:
Maar je ziet het bij het model ook al een beetje, hij valt zo ruim. Dit was maat 34.
Heeft iemand een tip?
Ik weet niet of ze die stijl daar ook verkopenā¦ maar ik ben 1.86 m en ik heb vaak lengtemaat 36. Ik ging zaterdag winkelen en dacht ik vraag het eens bij Je.ans. Ce.nt.re. En daar heb ik twee skinny broeken gekocht waarvan lengtemaat 34 lang genoeg voor mij was, en ze hadden ook 36. Een was van GarcĆa. En een van Tripperā¦ maar goed, dat zijn dus ultra slim broeken.
Zoek op hourglass blazer
Waar hahah? Gewoon Google ?
Bij webshops waar jij het vaakst shop. Bij alle webshops is er een zoekfunctie.
Heeft iemand tips voor een mooie spijkerblouse? En Ć¼berhaupt mooie blouses, iefst die een beetje getailleerd/aansluitend zijn.die zijden van & other stories ben ik mee bekend, heb er een en is super maar word echt doodmoe van de handwas
Leviās! Ik heb er drie in verschillende kleuren en ze blijven lang mooi.
Wie heeft de gouden tip voor de perfecte flared legging? Zwart en stretchy maar wel een beetje dikke stof. Heb er nu een bij de Monki besteld, maar dat ding is zoān flutstofje, je kijkt er zo doorheen Of is dit inherent aan die leggings? Ik wil eigenlijk liever geen jeansā¦
Boohoo heeft ook een tall collectie!
Ik heb de mijne bij the Sting gehaald. https://www.thesting.com/nl-nl/flare-legging-groenbottledonker-304179
Ik ben 1.70 en hij valt net lang genoeg.
Ahh bedankt voor de tip, dit is precies wat ik zoek, dat ribstofje is ook mooi! Gelijk besteld
Ik vind capuchons meestal sws ondingen, blijven nooit fatsoenlijk zitten, blokkeren je gezichtsveld. Ik zou dus voor die eerste gaan. Mooie kleur trouwens!
Soms heeft de ANWB mooie jassen en daar heb ik er dan ook 1 van. Wind-en waterdicht en juist een heerlijke capuchon. Dus ja, heb je dat nodig want kou en regen dan raad ik je aan om daar te kijken.
Wil je er vooral mooi uitzien kijk je ergens anders haha. #praktisch
Ik doe dan dus een muts inderdaad. Kun je ook nog eens afwisselen, heb blauw, zwart, rood, met motiefjes, etcā¦
Ik draag dan altijd mn sjaal over mn hoofd.
Ja ik vind ām ook erg mooi en hij zit heerlijk!
Ik heb dit soort croptops bij H&M gekocht.