Modetopic

Jaa ik had dus ook een beetje gegoogled en er zijn dus serieus mensen die panty’s testen (best veel ook nog) en daar kwam ik dat merk ook vaak tegen! Toch maar proberen dan

1 like

@anon18202522

Trui 1
Trui 2
Trui 3
Trui 4
Trui 5
Trui 6
Trui 7
Trui 8
Trui 9
Trui 10
Trui 11

2 likes

Ik heb ze zelf niet geprobeerd, maar ik kwam laatst een duurzaam merk voor panty’s tegen: Swedish Stockings. Ik had een beetje reviews gekeken en een dun model ging wel snel kapot, maar verder positieve reviews.

1 like

Dikke afrader van mijn kant! Had echt gehoopt dat dit merk goed was (uit duurzaamheidsoogpunt), maar er kwam al een klein gaatje in bij het aantrekken. Na 1x dragen was hij te lelijk om nog te dragen

3 likes

Oh shit, ik had eigenlijk volgende week eentje willen gaan kopen om te proberen :frowning: Weet je nog welk model dat was?

Ik heb dezelfde lengte en hetzelfde gewicht. Ik draag altijd enkellaarsjes, ik vind dat het prettigste. (Hoge laarzen pas ik toch nooit)

1 like

Kunnen die zwarte gecoate broeken nog? Of moet ik aan de lak (help). Ik vind dat dus tof om daar dan een gebreide trui op te dragen. Maar ik zie ze werkelijk nergens meer? Ik wilde dus een nieuwe halen maar nu denk ik echt meh.

Dit hoort hier misschien niet helemaal maar ik denk dat ik hier beste advies krijg.

Ik heb een nieuwe winterjas waar ik super blij mee ben. Hij is synthetisch maar heeft wel een beetje dat wollige stofje (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). Helaas blijft daardoor álles eraan plakken: kattenharen, mensenharen, draadjes van wolle truien, stofjes etc etc
Heeft iemand een tip waarmee ik dit kan tegengaan/voorkomen? Hij is ook zwart dus valt best op. Sta al de hele dag te ontharen met zo’n roller!

Verkeerde topic haha.

1 like

Sorry!

1 like

Ik heb ook een vraagje!

Ik draag in de winter graag jurken of rokken maar mijn kuiten zijn ondertussen zo breed dat ik echt geen lange laarzen meer vind :frowning: Ook niet bij de XL laarzen helaas. Mijn algemene maat is 38/40 maar ik heb het gewoon echt niet getroffen met mijn kuiten. Nu heb ik dus een schoenenprobleem, welke schoenen draag ik tijdens de winter onder een jurk/rok? In de zomer draag ik sandalen maar tijdens de winter vind ik echt geen goede schoen, de enkellaarzen die ik al gepast heb zorgen ervoor dat mijn kuiten nog dikker lijken.
Alvast bedankt voor de tips, linkjes mogen ook, ik moet toch dringend nieuwe schoenen kopen

Ik vrees dat je dat niet echt kan tegengaan. Wat ik wel al eens gedaan heb met zo een wollen jas is hem ‘geschoren’ toen hij begon te pluizen en toen bleven er veel minder pluisjes aan kleven!

Het was de Nina Fishbone. Heeeeeeel mooi vind ik, maar echt te kwetsbaar.

1 like

Enkellaarsjes tot echt net op/over je enkel met een wijde bovenkant

Daar ga ik naar zoeken, bedankt voor de tip!

1 like

@Prettyprettyprincess Thanks voor de suggesties ik ga er mogen even voor zitten. :slight_smile:

1 like

Garcia Rachelle :ok_hand: Zit ook echt lekker ‘zacht’. En ze hebben nu bij Jeanscentre twee broeken voor €100. Oh en ik vind de pcfive delly van Pieces ook fijn.

Garcia

Pieces

Beide ook in andere kleuren. Die Garcia jeans valt wel best lang. Dus voor het echte legging-gevoel zou ik een maatje korter nemen.

2 likes

Ik heb een nieuwe grijze broek, maar ik vind het erg lastig om te bepalen wat voor kleuren of tops ik er op kan dragen. Iemand tips?

2 likes

All Stars of loafers (als dat dicht genoeg is voor je haha)!

1 like

Wit/creme, blauw, okergeel, donkerrood/oranje, mint

Vind ik dan :wink:

2 likes